70’s

Een tijdje geleden heb ik een shootje gehad met Fre ! Deze foto’s vormen ook een hele reeks ! De speciale afwerking vind ik wel héél cool ! Alsook mijn kapsel  , zo alles op de zijkant en over je voorhoofd , wel speciaal !🙂 Dat geeft een beetje een jaren 70 sfeer vind ik! De portretten van Fre die ik reeds toonden hier vonden ze zo goed dat ze zelf op één of ander site “the wall of fame” van de beste foto’s haalden ! Leuk dus !

dsc_6406

dsc_6380

ook deze vind ik wel geslaagd  !

dsc_6412

~ door Pauline Grossen op januari 7, 2009.

22 Reacties to “70’s”

  1. Die is echt wel leuk!:D

    Ly

  2. Inderdaad, geslaagd!

  3. Prachtige foto’s inderdaad❤

    x
    BCFE

  4. ik vind da ook wel wijs je haar zo ^^
    ik doe da ook soms xD
    ma das gwn omda da makkelijker is😛
    en enkel voor thuis😉 Haha😀
    Zijn weer knappe foto’s é meid!

    Ti♥Amoo!_<33. Knuffs

  5. amai kan ik gelove da da de wall of fame kan hale !!!
    echt zon mooie fotos echt heel speciaal !!
    en idd u haar is wel mooi zo is ne kaar iets anders he 😉

  6. Oh Pauline ö
    die zijn geweldig
    zo medu haar enzo ;o
    shiiiit :]❤
    love you babe

  7. Moooiii!!! Ö❤😉
    LY x

  8. Idd, géslààààggdd ! =D
    Kvind diie laatste zo bij de examens passe :p
    & uu haar iis dr keii moooi op😀

    iloveyouforevr.<3

  9. Echt hele leuke foto’s! En jouw haar is zo mooi.❤

  10. Hey Pauline,
    I spent 1 1/2 hours working on my PC this morning.
    So, I hope that it is working now !
    I do love these 3-D 70’s pix !
    TTYL
    Jason

  11. die tweede is kei leuk^^

  12. It is working😦

  13. wow suuuper mooii!! <33.

  14. I like all of the black and the diffrent patterns. Plus the tight slick, and slightly masculine look !
    xxx

  15. mooi !!
    XX

  16. Zo’n staart/vlecht op zij vind ik supermooi!! Mijn haar is nog ietske te kort om echt een mooie lange start te hebben maar ’t lukt me toch ook al een beetje!
    Die tweede foto vind ik zéér mooi!! Je blik is zalig! Héél mooi werk!
    X SOFIE X

  17. Knappe piics!

  18. Stoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer’x
    Iloveeeeyouuuu.<3

  19. Ben niet zo’n fan van het geel, maar wél van je kapsel!!!

    En je pose in 2 is top!

  20. Keimooi ! Echt prachtig!
    Het klinkt misscien belachelijk,, maar ik vind AL JE FOTO’S MOOI!!

    :d
    xxx

  21. zoo prachtige foto’s zusje echt waar.<3
    ge straalt he🙂
    iloveyou we forever heiin.♥

  22. Ik vind et écht de max!!
    U haar is zo leuk op die foto!!!
    Xx

Geef een reactie

 
