Butterflies

School is terug begonnen en dat wil zeggen opnieuw studeren é  ! Gelukkig had ik gisteren namiddag nog niet veel te doen en ik heb kunnen afspreken met 2 vriendinnen bij eentje thuis, het was weer super gezellig , wij hebben weer zot gedaan natuurlijk !!

Mijn weekend is in ieder geval al proppevol !!!! Elke dag is er wel iets , vrijdag ga ik op stap 😉 zaterdag morgen dansen , in de namiddag  1 super shoot en ’s avonds basket  + fuif … , en zondag shoot ! Alles valt nu in het weekend amai , gelukkig heb ik nog niet teveel werk voor school ! Vandaag was het wel super plezant op school , wij hadden les MO en de lerares kwam met een karaoké  ! Amai wat hebben wij toffe liedjes gezongen ! En zo heel de klas samen , het klonk echt héél goed🙂 Straks doen we mee aan eurosong for kids é 😉 .. maar eerst gitaar kunnen spelen ! En dat is wel moeilijker dan verwacht ! Ik denk dat ik best lessen ga volgen , niemand die goesting heeft om mij lessen te geven , regio kust ??? Ik zou ook naar het conservatorium kunnen gaan maar ik ga daar al de maandag voor drama , de dinsdag voor dictie dan nog de danslessen voor de cheerleaders … ergens moet er nog tijd zijn voor school é , zeker als ge in zo’n een soort “college “zit gelijk ik (veel huiswerk !!! veel te leren!! )

Ondertussen blijf ik af en toe shootjes doen en opdrachten (info opdrachten zie site !) en “butterflies” is zo een shootje ! Ik kreeg de foto’s vandaag te zien !

t_451895

51896

451897

~ door Pauline Grossen op januari 8, 2009.

30 Reacties to “Butterflies”

  1. Moooiéé paulineetjee !!
    Jeujj ik zet iets als eerstee !!
    hihi
    Dikke dikkeee kus kus kusssss xxx

  2. Bij ons hebben wij nog niet veel werk te doen voor school!:D
    Ben er blij mee ze :p

    U nieuwe foto’s zijn chiQ ze!!;-)

    See ya x Jelka

  3. amai, ik ben efjes sprakeloos van die foto’s!
    super mooie, echt waar Ö
    x

  4. Ja bij ons begint t studeren ook weer!
    Oja die boel met vaak naar het conservatorium gaan ken ik ook! Maandag samenspel – woendag Dwarsfluit, drama en voordracht – vrijdag AMC – Zaterdag Tekenacademie (da’s ook int conservatorium)

  5. ik wordt alsmaaaar jaloerzer ><
    op jouu ftooo’z ,
    die zyn zooo praachtig😮❤

  6. leuke foto’s

  7. mooimooi daar zijde echt zo een engeltje !!🙂
    zijde da ook?

    iloveyou❤

  8. euh soms 🙂😉
    hihi
    xxx
    dank uuuuu

  9. Ze zijn geweldig Plientje!<33.
    Veel suc6 op school é😉
    en met je opdrachtjes en cheeren😉

    ▬♥▬

  10. Geen enkel sneeuw?Ö
    Bij ons was het daarjuist terug aan het sneeuwen!:p
    Niet te doen!
    En koud da ik heb,koud!!Hha!:D

    Knufs x

  11. Haha Jaa kan ik geloven!:D
    Maar ben door,ga wat bellen met een vriendin!;-)

    Knufs x ly

  12. da zijn echt keimooiie foto’s plientj!
    echt waar Ö
    prachtig!
    kwil zo je reactie lezen op mijn blog :p
    mor tlukt ng ni wnt de blog blokkeert gelijk xD
    dus tzal voor de volgenden zijn :p
    ♥.loveyou’

  13. dank uuuuuuu

    xxx

  14. voila sie en ondertussen eb ik uwen reactie kunnen lezen :p
    dus DANK UUUUUUUUUUU ook voor ,,
    wnt jij bent hier het topmodel meid😉
    ♥.ly’

  15. Heel mooi gedaan!
    Heeft wel een mooie dromerige sfeer😀 .

  16. Jij bent top liefste schat ! (l)
    Ik wil nog is met jou shooooten :]
    Love you x

  17. Those pictures are sooo pretty ! Are they new ?
    xxx

  18. Idd goeie beelden, wie is de fotograaf?

  19. Alweer hele mooie foto’s!

  20. Ohh zo moooie foto’s popo! Ö
    Echt prachtigg,!
    Wij hebben dees week al rond de 10toetsen al gedn!🙂
    bijna allemaaaal goedd😀
    Xjeeeesss.<3

  21. zaaalige foto’s🙂
    super dat je wil meedoen aan eurosong… ebje al een liedje?
    ik kan wel gitaarakkoorden…
    DUSJ… kweetnie…

    lys
    kmisje!!!

  22. Oooh mooie foto’s😀
    x LY

  23. sgoontjs!!
    die laatste is sgattig :p xx HVU!!❤

  24. Deze serie is echt geweldig, erg sprookjesachtig!

  25. Die zijn zoooo mooi !! :O
    wooww echt mooi !!

    Kusjess x

  26. en toch blijfde mij verwonderen me jou prachtige foto’s .<3
    plientje.je bent nn superster zenne.
    doe de groetjes aan u mama & papa
    xx Shaaanzusje.<3

  27. Oooh!!
    Zo mooi!
    Die foto’s zijn om in te kadere!!
    Ze geven ook een rustgevende sfeer weer..ni?!🙂
    Xx

  28. ja vind ik ook Helen 🙂
    LY
    xxx

  29. Ooh !

    Moooi !

  30. Megaa girl !

    Jij bent een werkelijk FOTOMODEL !

    &n vlot praten tijdens een show ofzo daar ben je erg geschikt voor !

    See you Later PAULINE !

    Pauline is suuuupprr !😀

Geef een reactie

 
