Steracteur, Sterartiest

Gisteren was ik uitgenodigd om te gaan kijken naar Steracteur, Sterartiest ! Ik mocht één vriendin meenemen en dit keer koos ik om Mell mee te nemen ! Het was super leuk gisteren avond , eerst zijn we in een lekkere pizza gaan eten voor de show en dan werden wij door Tom in de studio geplaatst, wij stonden recht aan het podium, op de zijkant van de lange gang als ze naar de tunnel lopen! Ik kon dus alles massa’s goed zien !!! De show was echt perfect , in de studio was het wel potheet met al de lichten en overal waren er camera’s : 9 !!! De mensen van het productiehuis ken ik en ze doen het echt super goed !!! Naar het schijnt ben ik met mijn kop op tv geweest … iemand iets gezien ? Vooral denk ik , tijdens de resultaten, als Niels mag doorgaan geeft hij zo een hand in het publiek , wel dat was de mijne  hahaha , nu mag ik me niet meer wassen é , lol !

Daarna zijn we nog iets gaan drinken in de bar … en daarna zag ik opeens Timo🙂 ik zo naar hem wuiven en vragen van tot bij mij te komen .. wat hij ook deed  ! Hij keek zo een beetje raar naar mij en ik zag zo dat hij niet meer zeker wist wie ik was .. en ikke zo.. allé Timo ken je mij niet méér ? En hij opeens .. amai Pauline ? Pauline Grossen (euh zelf mijn achternaam kent hij nog, bravo Timo😉 )???  riep hij zo luid :p:p Wat ben jij veranderd zeg ! zei hij dan ! Hij had mij bijna niet herkend 🙂 We hebben daar nog staan babbelen, echt leuk ! Maar het raarste was met Niels .. Mell en ik we zien hem zo afkomen na de show en vragen of wij op een foto met hem mogen … ik ga als eerste en dan zegt hij zo tegen mij : Zeg ken ik je niet van ergens , jij acteer toch ook of niet ? Ik was zo verbaasd dat ik niet meer echt weet wat ik geantwoord heb 🙂 En mijn vriendin Mell zo daarna tegen mij  : amai Niels kent jou  :-)  hahaha lol ik was ervan gepakt , wat wil je zo een schoon ventje , amai !! In het echt NOG schoner dan op tv  !!!!!!!!!!!

dsc_6063

dsc_6097

dsc_6102

dsc_6118

dsc_6123

Bedankt Dieter voor de mooie foto’s  !!!

~ door Pauline Grossen op januari 10, 2009.

22 Reacties to “Steracteur, Sterartiest”

  1. Wo super zalig amaai!!
    ik had gisteren ook feestje😛

    Nu nog beetje leren😉

    Ti♥Amoo!_<33.

  2. Woooew.
    Pauline is tha best (l)
    Seg liefje,
    kga svs is een sms sturen : )
    maar kheb gehoord da ge nu aant shooten zijt : )
    dus kzalt straks doen ;p
    love you (l)

  3. Waaaaaaaaaauw supercool !!😀😀😀😀
    X ily

  4. even 2 minuten thuis maar ben weer terug weg ! shoot was super deze namiddag ! meer later
    xxx

  5. HII,Plineeehh !!❤
    Twas massas leuk gister ^^
    DANKUUUHH dak mee mocht héé ^^
    Waarom sta ik altyd verschrikkenlijk op foto’s xD
    mjaa Ly<3
    Hugs ‘nd Kisses
    Mell

  6. Hey Mell , heb je de foto’s gehad ??? Zijn er veel é 🙂
    xxx

  7. prachtige foto’s wi🙂
    tzag er daar een superavondje uit🙂
    kmisje!!!!!

    xx

  8. onze pauline me niels🙂
    2 mooie en leuke schatten van mensen

  9. Zo leuk!:D

  10. Supermooie foto’s❤
    Ik ga vrijdag ook😀

    xxx❤
    BCFE
    Mahal kita

  11. Kei mooie foto’s!
    Moet n toffe ervaring geweest zijn!!

  12. Zo cool dat Timo uu naam & achtrnaam nog wistt! Ö
    *Jaloersheidd* hihi :p
    Mooooooiie foto’s pauline!
    Mr da zijn we al gewend van uu héé😀
    Xjésssss!❤

  13. Wooow zo cool !
    xxx

  14. Wow wat leuk! Mooie foto’s ook. =)

  15. Woooow super😀
    Weeral mooie foto’s😉
    I♥U
    x

  16. K heb je gezien bij steracteur :p (k stond bij kelly en zo😉 )
    Fijne avond was het daar hè… k ben blijkbaar ook in beeld geweest… handig als je op school komt en iedereen begint te schreeuwen dat je op tv was :p

  17. hahahha ja é 🙂 Bedankt voor je reactie Laura , twas leuk é 🙂

  18. ooh amai pauline da vinde wel euk zeker naar zoo progaamas gaan spijtig da ik het nu juist nie hebgezien😦

    xxx❤

  19. srry naam weer vergete oililypriinces dus🙂

    xx

  20. Hehe, echt tof van Timo!😉
    En tzyn super fototjes zenne, echt… ^^ Love it!
    Kga morgen nr Sasa, hihi.
    Was fyn je onverwachts te zien in Oostende in de Kerstvakantie, twas mss kort mr toch!😉 Hoop je binnenkort terug te zien want mis die zotte tyden toch wel… :O
    ❤ x

  21. é ik ga morgen ook !!!!!!!!!

  22. Das nog beter, hahaha! See you!😉 x

Geef een reactie

 
