Mexico

Soms krijg ik opeens mails van héél ver weg ! Zoals van Mexico ! Arturo en zijn gezin wonen daar en zijn super “fan” van mij :-)  Arturo en zijn gezin kennen belgische mensen en het is door hun dat ze over mij hebben gehoord ! Wat is de wereld toch klein  é  ! En opeens kreeg ik dus fanpost van een hele gezin uit Mexico ! Arturo, Nataly, Malena en Daniela zijn echt super lief ! Ze komen dikwijls op de blog kijken maar ja ze begrijpen niets van natuurlijk ! Omdat ze mij elke keer iets opsturen voor mijn verjaardag , voor Kerst en zomaar tussendoor , wil ik hun eens bedanken ! De laatste dagen kreeg ik van Arturo bewerkte foto’s ! En daarvoor wil ik hun eens in de bloemetjes zetten :

Thank you very much Arturo for this nice pictures !!! I love them all ! Big hug to you, your wife, Nataly and Daniela  !!!! Now you can understand  my blog  😉

pauline-g

pg4

~ door Pauline Grossen op januari 11, 2009.

19 Reacties to “Mexico”

  1. Supper moooie werkjes !😉
    Iloveyouuu.<3

  2. Mooooi !!

  3. Good job Arturo! I love them too!😀
    the one with the flower is special😉

    Ti♥Amoo!_<33. Knuffs!

  4. amai Mexico!:D
    Wel leuk om te weten dat daar mensen zitten dat van je fan zijn!;-)

    Knufs x

  5. Beautiful❤

    x
    BCFE

  6. WAUWWWW AL jou foto’s zijn fantastisch supertastischmega geweldig mooi ( Ik kan nog wel een tijdje doorgaan;))

    MAar echt een Applausje waard!

    x Josephine

  7. Pauline is wereldberoemd ;D
    Love you x3

  8. suuper mooi jong🙂

    x

  9. Wat leuk dat je daar ook fans hebt!😀
    En de foto’s zijn ook leuk!

  10. amai ben nu terug thuis van een super super super druk weekend !!!!! Ik heb deze blog vlug vlug deze morgen geschreven .. vol met fouten zie ik🙂😉 Maar mijn weekend was toppie !!! en de foto’s zullen WOW zijn 🙂
    xxx

  11. Wow, super dat je ook ‘verre’ fans hebt xD😀
    iLoveYou ! ♥
    x

  12. Waaaaaaaaaaw😮
    kdenk dàk ooook zo’n wérkjz gaa mékee vooor jouuuuu (:
    & op mn site zétte ;
    Iloveeeeeeeeeyouuux

  13. ♥♥♥ Ik zie dat ik al heb gereageerd maar dat was maar een kleine reactie, want mijnn lieve Pauline verdientt VEEL & GROTE reacties! ♥♥♥
    Echt waar lieve meid, prachtige foto’s heb je! Ook deze zijn weer superduper-coowll !
    Ik ben in Mexico geweest !🙂
    Geweldig voor jj om te wéte dt daar fans zijn vn jje!!
    Je mag tros zijn op jezelf!
    Kusjess voor mijn lieveke x3

  14. Hello miss Pauline.
    Wow!, thanks for posting the photoshop works here, I would like to learn some or your own languaje to know the oppinions of the people that are visiting your blog, about you and the photos.
    I feel so happy!.
    See you later, and now I want to do more photoshop works for you.
    Bye for now, your fan and friend.
    Arturo

  15. I made a mistake….
    I would like to learn some OF your own languaje.
    Maybe you can teach me!

  16. Arturo🙂 I will learn you if you want 🙂 The people are saying that the pictures are very nice and that I am lucky to have friends and fans from all over the world 🙂
    Big hug to you and your family

  17. wow nice pictures!!! goog job arturo!!!🙂
    amai die bloem is kei sgattig ma da kan ik nie int engels zette :$

    xxx iloveyou

  18. i pauline im from mexico hahah and well i heard about you because sometimes i talk with emmy, and i just can say wow youre amazing, mmm well you two, emmy and you
    hahah greetz from mx

    mares!

  19. oooh!! Ge zijt zo schattig op die eerste foto!!!🙂
    Kei lief!
    Xx

Geef een reactie

 
