Weekend :-)

Ik ben net terug van een super super super druk weekendje , amai ! Maar ook zo’n cool weekend  !!!!!! Vrijdag avond was ik dus weg naar Steracteur Sterartiest , dat heb ik nog even kunnen posten de zaterdag morgen voor ik ging trainen met de cheerleaders ! Wat natuurlijk weer super plezant was , ik kan het echt niet meer missen  !!!!!!!  Dan had ik een shootje met Karen Devriese en daar waren ook Rani , Tessa, Jelka en een nog kleine kids ! Het was super leuk 🙂 We hebben weer goed gelachen🙂 We zijn soms met 4 soms per 2 op de foto geweest ! En vanaf nu ben ik Rani’s 2ling zus 🙂 We hadden namelijk héél véél dezelfde kleren mee, keigrappig dus zei Karen tegen ons dat wij eens  hetzelfde kleedje moesten aandoen en dan nam ze foto’s van ons 2 , de nieuwe 2 ling 🙂 ;-)  Het was zo grappig dat wij daarna onze kleren hebben doorgegeven , ikke aan Jelka en Rani aan Tessa  : een 4ling dus 🙂 Ben echt benieuwd naar de foto’s  ! We zijn ook op jacht gegaan achter konijntjes voor met ons op de foto maar helaas hebben we ze niet kunnen vangen😉 in plaats daarvan kwam er een  3ling binnen  ! Amai 🙂 die kleintjes glipten altijd weg  hihihi het was echt moeijlijk om iedereen op één foto te krijgen ! Met Jelka was het ook leuk, we stonden daar te dansen en te zingen 🙂 Het was dus een super leuke dag !!!

1k

6k

shoot-karen-2

De zaterdag avond hadden wij dan een drink met de spelers van BCO ! Ik mocht hun de hapjes aanbieden…het was super leuk !!!!

b4

b5

Vandaag had ik dan weer een keicoole shoot amai !!!! de foto’s zullen SUPER WOW zijn !!!

En jullie hebben ook foto’s van mij tegoed , geen sneeuw te bespeuren bij ons maar alles was wel wit zaterdag morgen en dan zo een mooie blauwe hemel .. daar moest ik gewoon foto’s van nemen !

132

125

Amai dat is dus een lange blogpost 🙂

~ door Pauline Grossen op januari 11, 2009.

15 Reacties to “Weekend :-)”

  1. Er staat een filpje bij Jelka op haar blog en zo te zien was het super leuk!
    Amai dit was precies echt wel een leuk weekend hé!
    X ily ♥

  2. Hey Pauline,

    Hier je 2lingzus Rani, was superleuk gisteren!!! We zijn blij dat we je eindelijk eens ontmoet hebben. Het was voor ons gisteren ook echt zeer leuk, zullen echt toffe en mooie foto’s worden. Dit doen we zeker nog eens over!! Cool….
    xxx Tessa & Rani

  3. Dat groene kleedje😐
    Omg ik heb dat ook gepast,, maar da pastte niméér voor mij. Haha gelukkig, anders weer hetzelfde😛

    Die laatste foto die je hebt genomen is trouwens PRACHTIG❤
    x
    BCFE Mahal kita

  4. Zalige foto’s!
    Leuke kleedjes😉

    Ti♥Amoo!_<33.

  5. op die foto lijken jullie echt op elkaar🙂
    X

  6. Je hebt het weer druk gehad lees ik zo !
    Zeg …basket is opeens super populair geworden bij iedereen ..merk ik zo…en je foto’s zijn mooi !
    knuffie

  7. Hey, I got on the internet finally😉, and I
    got to see the blog🙂
    I like all of the pictures, especially the one of you
    and Jelka. Looks like a super weekend.
    Have a great week, talk to you soon😉
    xxx

  8. Het was MEGAleuk!:D
    wij kunnen megagoed zingen,dansen&springen!:p

    Ily❤

  9. En nee ik heb geen blauwe plekken overgehouden!:D
    Niks!:D
    Hha ben blij! ^^

    <3<3

  10. Graag gedaan, je hebt een hele leuke site & je foto’s zijn echt prachtig!

    Het ziet er leuk uit! Ik ben benieuwd naar de foto’s. ;D

  11. Ohh hihi,
    supper leuk!😀
    & jij & dat meisje, zo met dat groene kleedje
    lijken keii hard op elkaar!😮😀
    Moooiie fto’s die je hebt genomen !
    Kusjéeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees.<3

  12. Oh dat zag er geweldig uit !
    superleuk om te doen denk ik !
    Jelkaaa & Paulineee !❤

  13. Kei mooiie foto’s !!
    Lijkt met tof geweest,
    Jelka staat er ook mooi op😀
    Lijkt me supertof weekend geweest te zijn!!

  14. Ohh Super😉
    x

  15. amai geen sneeuw bij jullie hier lag gwn alles vol er kwame opt school kei veel te laat ge komd bijna nie fietse ge geraakte nie voort en die dan mee de auta waren die sto,de dan in de file !!🙂
    en amai ik vin da ook leuk za zo mee hapjes rond gaan🙂 +
    op die ene foto hebt gij een kei mooi kleedje aann da da a,dere meise ook aan hefft

    xxx ily

Geef een reactie

 
