Achter de schermen …

OMG , ik ben totaal vergeten om dit filmpje hier te posten  !!!! Het zijn beelden van de TMF awards maar beelden die dus niet uitgezonden geweest zijn  :-)  Bloopers, ik die een beetje flipt 😉 , andere interviews … achter de schermen dus van de TMF awards, dingen die je normaal gezien niet op Tv ziet🙂

~ door Pauline Grossen op januari 12, 2009.

16 Reacties to “Achter de schermen …”

  1. Echt een leuk filmpje! Je doet ’t goed! =D
    En je ziet er heel leuk uit & kan ook nog ’s zingen. Multitalent. ;P
    En je jaagt Sascha Visser (bekende NL’se acteur/vj) gewoon even weg bij Natalia. xD

  2. Pauline meid,!
    ge doet da toch zo goe éhh! Ö
    &; zo gwn ne knuffeltje vn Kat krijgen &
    ge kunt ook supper moooi zingen !Ö
    Keii leuk filmpje!😉
    Iloveyouuuuuu.<3

  3. Je bent zalig (:
    en hier is je beloofde reactie ^^

    xx❤

  4. Ow Maria ik had het niet door dat het een BNL was 🙂 Ik ken die niet zo 🙂
    @faith : dank uuuu lieveke

  5. Oh die is echt geweldig !
    & wooww wat een geluk heb je toch,, al die bekende mense zien!
    Je bent model & actrice ,, maar volgens mij kan je ook zangeres worden! ( want je zong echt mooi ! )
    En fijn ,, zo op de foto met Kat DeL. én dan nog zo complimentjes over je kleedje krijgen van Natalia, maar ze had gelijk,, jij zag er ook prachtig uit !!

    dikke kusjess

  6. Emma , je bent gewoon super lief 🙂😉 dank uuuuuuuuuu
    xxxx

  7. Kei sjiek dat je dat allemaal hebt mogen doen!
    Ik denkt dat ik het filmpje al eens op youtube gezien heb,
    Ma egt geweldig hoe je dat doet! Moet wel een toffe ervaring geweest zijn!😀

  8. Pauline, jij ook !❤🙂
    Kijk je nog eens eventjes bij je mail?

    Kusjess xxx

  9. Die anoniem hierboven was ik weer !🙂 Ik had niet gezien dat mijn naam er niet meer stond🙂
    Ik heb je nog een mail gestuurd🙂
    Kusjess voor mijn lieve schat!

  10. Ze is topmodel – topactrice – zangtalent : D
    Is er nog iets ? :p
    & Ahja!
    Nog een journalist ook : D
    Ik hou van je m’n meisje (l)

  11. Whaa zalig filmke xDD

    ▬♥▬

  12. Great job with the interviews😉

  13. amai pauline gij zei ter egt voot gebore za😉
    ooh man ik z

  14. at kei hard te lache he toen op het laatste de ge zo begon te zoinge o die verschillende liedjes !!🙂

    xxx <333

  15. Heeej Pauline,
    even over Jam,
    Ik heb me een maand of 3 a 4 geleden
    een ingeschreven en nu heb ik antwoord terug gekregen maar weet jij mss welke dinges je allemaal moet invullen op die fiche?

  16. Oooh!!
    NU ben ik gwnweg jaloers!!
    Zotzalig da ge die mocht interviewen!!
    Echt waar!!
    Xx

Geef een reactie

 
