Film Kadv

Ben terug van mijn drama les🙂 En nu vlug zoals  beloofd het filmpje van de namiddag bij Karen met in de  hoofdrol : Rani, Tessa , Jelka en ik🙂

en de foto’s van de 4lingzusjes ! Rani , ons kleedje was in é 😉

img_8922

~ door Pauline Grossen op januari 12, 2009.

14 Reacties to “Film Kadv”

  1. o zo super !!

    ▬♥▬ die 4ling is cool! o.O

  2. Schoon hé de foto van ons alle 4!! We gaan hem ook op onze site nog zetten deze week.
    Jammer dat we zo ver van mekaar wonen anders zouden we gaan shoppen, we gaan toch naar dezelfde winkels….
    xxx Rani en Tessa

  3. Pauline, jij mag altyd van die leuke dingen doen he!
    Soms wil ik u toch eens zijn hoor😉
    Mrja..Nog veel plezier dezee week!
    x Gwen

  4. Ik ben dan op vakantie lieveke🙂
    Maar gewoon in’t weekend ofzo gaat wel😉
    Love you babe!
    Let me know als ge iemand weet ofzo eh😀 x

  5. ♥ Pauline! ♥
    Zo n leuk filmpje! En die kleine kindjes,, zo schattig!!
    En die foto van de 4lingzusjjjess is prachttig!
    Gij staat er echt altijd mooi op !

    Kusjess voor mijn lieveke! ♥

  6. @ Rani & Tessa : soms ga ik wel eens voor een shopdag naar Antwerpen ofzo ! Moeten wij echt eens doen 🙂
    @ julie : ow wist ik niet dat je dan weg was ! Ok ik zie wel , kijk jij ook maar é !!!
    en iedereen dikke knuffels voor de lieve coms !!!

  7. Nice video and nice shoot !
    Can’t wait to see all of the pictures !
    xxx

  8. Hele leuke foto & jurkje! =)

  9. hha leuk fimpje en die baby’s zijn kei sgattig!!!
    en ik blijf da zegge he OMG da jurkje i love it !!!!!!

    xxxx <333

  10. Dank u Astrid !!!🙂

  11. Kei mooie foto met vierling!
    Sjiek filmke!!
    xx

    Dankje voor je lief mailtje ♥

  12. Twas echt een leuke shoot!:D
    gij hebt ook een coole filmpke gemaakt ze!:D

    Ilu!<3

  13. waaaaa die foto is gelijk keicool jom😀
    echt waar!
    zo sjiek ^^
    ♥.loveyou’

  14. Ooh!! Zo leuk die foto vanonder!!
    En et filmpje is super leuk gemaakt!!
    Xx

Geef een reactie

 
