Kadv

De eerste foto’s zijn al binnen van de shoot voor Karen Devriese🙂 Mooi é  ! Hier met mijn 2lingzus Rani 😉 Maar ik heb er nog hoor maar ik moet dringend door naar mijn drama les

dada

to later met meer foto’s en mijn filmpje  !!

img_8909

~ door Pauline Grossen op januari 12, 2009.

18 Reacties to “Kadv”

  1. whii eerste om te reageren!
    leuke foto, tzijn link echte zusjes :p
    X

  2. Woaaaaaaaw ..
    Echt praaaaachtig juaaa ; da zyn precieeeez 2zusj’s ^^
    Paulinee ;
    http://www.kindertent.nl/Pauline_x3 ..
    kvindt hét zelf suuuupr (:
    Iloveeeyouuuuu'<3

  3. Tweede !! =O
    Wooww🙂 Nu voel ik mij zo supertrots dat ik ook eens bij de eersten ben🙂
    Moooie fotoo !
    Ik ben benieuwd naar de volgende foto’s , filmpjes,…die nog gaan komen ,, want ik vind ze telkens weer super!

    xxx voor mijn lieve schat!

  4. Overmooie ftoo =D
    Ben benieuwd nr de rest😉

    ツ♥

  5. kvind hem echt leuk!:D
    ily❤

  6. zalige foto!

    ▬♥▬
    hoe was drama?

  7. Prachtigerds!🙂
    Oh stel u voor : D
    Zo wij samen ; )
    Jaja!
    Top : D
    Met ons is alles goed.
    Met jullie ook ?
    Love you more !❤ xxx

  8. ik heb gehoord dat ge u al kunt inschrijven hé!:p
    Gij speelt gitaar ik zal neurien ofzoiets :p en rani en tessa zulle zinge!:D
    Perfecte groep,wij gaan het maken!^^
    Twas super met jullie!<3

  9. euhm … Da is iets anders!:D ily!

  10. Kan echt op niets kome!:p

  11. hahaha ik ook nog niet ! we hebben nog tijd é 🙂

  12. Karen is een kei in haar werk! Mooi beeld.
    Maar ook jullie zijn ‘keien’ in het poseren.
    Het was daar dus een hoop keien bij elkaar😉

  13. so serious…

  14. ooh egt mooie za ii vin de kleedhe egt mooi !!!!

    xxx<3

  15. Wauw super!!
    X ily

  16. Leuk! Jullie lijken echt op elkaar zo!

    x Josephine

  17. écht suppér ^^❤

  18. Lovely!! Beautifulllll!!!❤
    Xx

Geef een reactie

 
