Green Day

Omdat ik niet zoveel tijd heb , ik ben net terug van mijn les dictie en ik moet nu nog beginnen studeren en eten enzo , post ik nu eventjes gewoon een foto van een weekje geleden  ! Ik vind de bewerking daarop keicool! Jullie ook ?

g556jpg

Vanavond speelt Oostende tegen een ploeg uit Estonië ! Ik hoop dat ze gaan winnen maar ik mag niet gaan kijken want het duurt tot 22u30 en morgen heb ik 3 toetsen en ik moet dus een fris kopke hebben é… YEAH het begint weer goed !

Ik kreeg ook een mailtje of ik wou meedoen aan de fashion week van Amsterdam op 1 februari (catwalk) maar de castingdag en vooral de oefendag zijn op een vrijdag en dat gaat dus niet met school, spijtig genoeg … en Amsterdam is ook een beetje ver rijden é  !!!

~ door Pauline Grossen op januari 13, 2009.

17 Reacties to “Green Day”

  1. t’is idd een super mooie bewerking! vooral die ogen hé Wauwiie!
    Ge ga da goed doen morge! ik mag nog is uitslape
    heb pas donderdag volgende examen🙂

    ▬♥▬

  2. Ohh wat coowl !^^

    EN VEEL SUC6 MET JE TOETSEN MORGEN! x3

    Kusjess voor mijn lieve schat !❤

  3. txs girlzzz ! Ik ga nu even studeren dan :p:p
    xxx
    LY

  4. Ja veel succes met je toetsen!!
    Mooie foto en ja sjieke bewerking! xx

    Knuffs x

  5. Een machtig mooie foto, Pauline. De bewerking ervan is top.

  6. inderdaad goe, maar zonder het origineel is de bewerking moeilijk in te schatten he..

  7. Wauw! De bewerking is echt super gedaan! Echt jammer joh van Amsterdam maarja volgende keer meer geluk!

    x Josephine

  8. yana haat toetsen!
    X

  9. Hele mooie foto! Succes met je toetsen, je haalt vast goede cijfers. (:
    Echt jammer dat je niet naar Amsterdam komt, ik woon daar en dan had ik je misschien kunnen bekijken op de catwalk. ;(

  10. Prachtige foto liefje : )
    I love you!

  11. hehe
    &; evelyn is trg wakker B)
    amai zeg ik loop hier achter opj blog Ö
    ff rondkijkn :p
    ♥.loveyou’

  12. veel succes.<3
    & een mooie foto zusje
    ilu.x

  13. De foto is idd fantastisch!!❤
    Ng veel succes me u huiswerk hé =)
    Xx

  14. Prachig Pauline.<3

  15. Toetsen gingen al goed hoor !!! 10/10 na 🙂😉
    Bedankt iedereen voor de coms 🙂 LYA

  16. Jaa, de bewerking is super!😀
    Prachtige foto Pauline😉
    .<3
    x LY

  17. ja das echt ne mooie
    en idd mooje bewerking!!
    ly❤

Geef een reactie

 
