Welcome 2 my world

Just for the fun , video’s , bloopers and much more  !!!!!

Go & C  : https://paulineg.wordpress.com/just-4-fun-videos/

Ik ben net terug van een shopdag  met vriendinnen , straks wordt het nog een gewoonte , amai mijn portemonnee  !!!

Gelukkig is het nu solden 🙂 Kijk wat ik zo gekocht heb .. wat vinden jullie ervan ?

3

71

1

En hier de  just4 gilrZ band 🙂 Nog een toffe naam vinden en wij kunnen meedoen aan eurosong 4 kids en dan  …. We gonna kick some serious media ass   hihi ;-) 

img_8793

~ door Pauline Grossen op januari 14, 2009.

25 Reacties to “Welcome 2 my world”

  1. Haha!!😀
    Ik denk da die gewoonte onvermijdelijk is ni!?
    Ma ik kan wel gelove da da soms pijn doet!!
    Zolang da et mooi is é!
    Ik vind et in ieder geval al heel mooi!
    Da topje en da rokje pas kei goe same!!
    Xx

  2. oooeee, lovin it lovin it❤
    waar heb je dat gekocht? Ö
    Xje ‘loveya!

  3. Coole kleren!:D
    Onze foto!<3
    ik heb er geen meer gehad,gij?
    Zeker doen we da nog eens!:D

    ilu!<3

  4. Ja amai ik ook!:D
    Van the “jump”❤

  5. Cool!:D❤

  6. Hej lieveke (l)
    Uhm zeg het maar🙂
    Alles behalve het weekend van 24 januari & 7 februari🙂
    & Zeg maar wat jij wil!😀
    Hebt ge iets leuk ofzo ?🙂
    Love you, kmis je! x

  7. Leuke dingen heb je gekocht!😀
    En die foto is echt zo leuk!

  8. Bewijst weer maar eens dat ons Pauline een goede smaak heeft é😉
    Leuke foto😀 !
    LY .<3
    x

  9. The Purple band kunnen jullie heten, want jullie hebben allemaal iets paars aan of in:P
    ALhoewel dan zou ik jaloers zijn, want da’s mijn lievelingskleur😛

    Maar uw nieuwe garderobe vind ik prachtig❤

    xxx
    BCFE
    Mahal kita

  10. thanks choezieeeeeeee🙂 LY girl , mis je !

  11. ik misje!
    x

  12. kmis je ook zenne ! kmis héél ons bende !!!

  13. nice outfit,
    Love the picture, Y’all rocked it !!!
    xxx

  14. Hi jason 🙂 glad to ear from you !!!!

  15. super!!
    tis mega cool
    en die kleren zijn sjiek Ö

    ▬♥▬ ly!

  16. Leuke inkopen! En die foto is echt zo cool! Jullie kunnen zo meedoen! Het is trouwens Junioreurosong hè;)

    x Josephine

  17. ah ja tis waar tis veranderd zeker :p:p ik loop achter 😉

  18. Oja Shoppen dat is voor mij ook min of meer een gewoonte aant worden, prachtige kleertjes pauline! en ja die foto is super cool! xx

  19. ShoppenShoppenShoppenn.<3
    Jaa, idd,
    tis echt ne gewoonte aant worden..
    Tegenwoordig benk elke woensdagnammidg & hééél de zaterdag
    in de stad te vinden op in shoppingcenter haha :p
    jaa,
    kben nii naar school vandg,
    kheb ziiekjes.. & ben de voormiddag thuis gebleven khoop datk tegen de middag wa beter ben & dan kank toch nog wa naar school.^^
    &&&&&; supper mooooii diie klerenn;<3
    Iloveyouuuuuuuu & kmisje!<3

  20. mooi topje !!!!!!!!!
    die foto met rani,tessa,jelka en ji is super mooi geworden❤

    xxxlaurence

  21. Woooooooow kei mooi bloesje en rokje!!!
    Ik zou ook graag eens zo een fotoshoot doen maar ik weet niet hoe ik daar aan moet beginnen.Kan jij mij misschien helpen?

    XXXjes Lauren

  22. Amai Amai mooi!😀 ♥

  23. Hello Kitty ,, het was te denken ^^ -> Dat rokje is supermooi ! Ik heb ook zo een rokje in het paars en zwart maar een ander modelletje , en dan nog een rokje in hetzelfde model ongeveer maar dan wit-zwart! Dat topje is prachtigg ! Maar voor mij zou dat te koud zijn gewoon wnt ik heb altijd vlug koud ^^❤
    Kusjess x

  24. whaa zalige klere
    en jha jha ik, zin u nog bij eurosong ze :p
    ly (l)

  25. Thanks miss Pauline.

Geef een reactie

 
