HK2

Vlug vlug een foto posten voor ik weer vertrek want ik ga terug naar Steracteur – Sterartiest kijken want ik kreeg weer van iemand een uitnodiging , cool é  ! Dank U An 🙂

Misschien zie je mij dus op Tv vanavond 🙂 ;-)  Ik weet in ieder geval dat het super plezant zal worden want véél van mijn vriendinnen zullen daar ook zijn  !!!!

Hier dan een foto van een shoot met HK .. er volgen nog foto’s

dada

v412-copy1

1428-copy

~ door Pauline Grossen op januari 16, 2009.

22 Reacties to “HK2”

  1. Leuke foto’s🙂
    x

  2. Paulinee !!❤
    Mooie ftoo’s!!
    & ik ga vanavond zéker kijken,, in de hoop jou te zien op tv!

    Kusjess x

  3. Pracht pracht die foto’s!

    See you sebietkes ❤
    xxx
    BCFE
    Mahal kita

  4. Mooiie foto’s Ö😉
    x

  5. Wow baby zo azlige pinctures!!
    My gosh Ö sprakeloos!
    da kroontje is echt de max é😛

    Ti♥Amoo!_<33. Knuffs

  6. Wauw, de eerste is mijn favoriet !
    XX Knuffies

  7. wauw u haar da blauw er in !! kei cool!!
    en mooi kroontje !!
    ly<2

  8. Super coole foto’s!
    veel plezier!

  9. very cool,
    I am going to work now.
    Talk to you Saturday ?
    xxx

  10. Hello Kitty fan?
    mmmm, I have another idea!!!

  11. Mooie foto’s!😀
    Hopelijk heb je het leuk gehad!

  12. Pauline <33
    Prachtige foto’s😉
    Zoals altijd.
    Alles goed?
    ‘k Ga nog is komen eh ;D
    ’t Is al veel te lang geleden.
    Love youuuuu! x

  13. gij rockchick eznoo ^^
    super mooie foto’s medi!
    X

  14. Weer hele mooie foto’s Pauline!

    Daar kan gewoonweg niemand aan tippen!

    Trouwens ik wil ook wel zo’n lolly ! :p

    xjes

  15. Ik vind u echt een supermeid !

    En komt ge echt op steracteur/sterartiest ofwa?

    OMG , verwittig mij dan nog es via een mailtje!

    x Luna x

  16. Pauline Ruleeees !

  17. keisjieke foto’s meid😀 ♥.loveyou’

  18. Wow vette pictres!

  19. Leuke foto’s Pauline!!🙂
    Da kroontje is kei koddig!!❤
    Xx

  20. Prachtige foto’s!:D<3

  21. Paulinetjee , ik kom nog eens zeggen hoe mooi dze fto’s zijn!!

    Kusjess x

  22. Dank uuuu iedereen !!!!
    dikke knuffels❤

Geef een reactie

 
