SASA

Mijn avond van gisteren was gewoon de max  !!!!!!! Echt super de pupper 🙂 ;-)  Ik heb toevallig een paar vriendinnen terug gezien , leuk dat ze daar ook waren en we hebben ons zot gelachen🙂 Dank u An voor de uitnodiging !!!!!!!!! Natuurlijk was de show de max é , Niels en Louis , 2 spetters😉 trouwens ze hebben ons daarvoor in de bar verschillende keer gefilmd toen we bij Louis zaten en dan bij Niels en toen moesten we voor de camera eens Lou-is Lou-is roepen en dan eens Ni-iels , Ni-els  ;-)  en een foto vragen enzo , allé ben benieuwd waar en wanneer ze dat gaan tonen🙂 Voor de rest stond ik weer héél goed , bijna helemaal van voor , naast zo een super grote mevrouw die op de eerste rij stond🙂 Als Louis aan het zingen was is hij naar ons gekomen en heeft zich zo vooruitgebogen tot bij ons … dus ik denk wel dat wij dan te zien waren 🙂 daarna zijn we op de foto geweest met iedereen 🙂 Dit keer was mijn vriend Timo er niet maar wel Ellen Dufour  , ook zo een sympathieke🙂 Ze zei dag tegen mij en zei dan zo : we zijn nog samen op de rode loper geweest (dat was voor TMF toen) ongelooflik é dat ze zich dat nog herinnert 🙂 Vond ik wel leuk van haar  :-)  En nu een filmpje van de avond  :-)  Veel plezier  !!! Zet vooral je geluid op maximum🙂😉

~ door Pauline Grossen op januari 17, 2009.

19 Reacties to “SASA”

  1. OMg zooooooooooooooooooooo megaa grappig ! omg ! ZOO COOL !
    massa’s !
    zalig en jy gaat dr zo gewoon binnen azo
    xxx Ezratje

  2. Heel leuk filmpje!😀

  3. Kei sjiek filmke! Moet zalug geweest zijn!

  4. Hey pauline,
    Ben blij dat ik je nog eens gezien heb :d !!!
    En het filmke is idd megatof echt de maxx :d
    Goe gedaan xxx

  5. Ooooh keicool !
    Dat moet echt geweldig geweest zijn ^^

    Kusjess x

  6. Hahhaahahahahahaha dat filmpje is the best!
    T’was zalig choezieproezie❤
    En supermooie foto’s!❤

    x
    BCFE
    Mahal kita!

  7. haha zo een mega wijss filmke!
    superrr seg (zoals Niels zei op Edda Wally’s wijze xD)
    ▬♥▬ Knuffs!

  8. waaaa zo’n keisjiek filmpje😀 ♥.loveyou’

  9. Supergrappig filmpje!!! Ge hebt u daar precies wel geamuseerd hé!!:-)!
    X SOFIE

  10. welk een zalig filmpje ^^
    super!
    X

  11. zaligggggggggggg filmpje schattebol😀
    Lyouuuu! hoe ist op school,

  12. haha , grappig filmpje😉
    x

  13. Ohh haha;
    supper die filmpjee jaaaaa!😀
    Haha, Mega Lindy heeft t weer opgelostt héaa😉
    Moooie fto’s trouwens ook!😀

    Iloveyouuuux<3333

  14. Zo’n cool filmpje !!❤

  15. super🙂
    daar wil ik ook wl es naartoe hoor🙂
    kebjegraag!
    x

  16. Volgende keer dak nog kaarten heb voor iets pak ik jou eens mee 🙂😉
    xxx

  17. En het was idd super!😉
    Moeten we zeker nog is overdoen me de bende… ^^
    Het fimpje is trouwens geweldig geworden blykbaar, hahaha. ^^
    Thx voor de fyne avond!

    Love ya.❤

  18. Super filmke echt waar !!!!!! En mooie foto’s:P

    X Kim❤

  19. wauw kei tof filmke ze !!!!!

    iloveyou

Geef een reactie

 
