D-Day

Vandaag is het zover , binnen enkele uren is het mijn auditie/examen voor de cheerleaders van Coca Cola Sportserve Dancers !!! Sinds ik meedoen , zo  sinds eind augustus, heb ik maar één doel en dat is dus vandaag  : het halen van mijn examen zodat ik mee mag dansen voor het publiek !!! Dankzij Ruth Souffriau (de zus van Free trouwens) heb ik in héél weinig tijd héél véél danspasjes geleerd 🙂 Nu geeft Lindsy ook les en gisteren tijdens de training kreeg ik nog complimentjes dus ik hoop dat ik niet teveel stress zal hebben en dat het mij lukt want er komt een hele jury kijken en jou beoordelen !!! Gelukkig moet ik niet alleen dansen , in feite heeft iedereen examens want om de 6 maanden wordt iedereen opnieuw beoordeelt om te kijken of je “nog goed genoeg” bent ! In totaal zijn er 24 dansjes en ze pikken er 1 of 2 uit die je moet dansen , hopelijk pikken ze er geen uit die ik nog niet geleerd heb want op 5 dikke maanden kun je onmogelijk 24 dansjes kennen é  !! Vorig jaar is dat bij iemand gebeurd , de jury pikte er een dansje uit dat ze nog niet had geleerd en ocharme dat meisje .. ze moest opnieuw 6 maanden op proef  ! De resultaat krijg ik per mail toegestuurd , dat zal bang afwachten zijn ! amai  ! Gaan jullie duimen voor mij ???? Ik begin om 14 uur  ! OMG… stress !

Al deze dansjes en nog veel meer moet ik dus ook kunnen !

~ door Pauline Grossen op januari 18, 2009.

30 Reacties to “D-Day”

  1. tuurlijk duim ik😉
    ik hoop dat ze het dansje pakken dat je het beste kan❤

    xxx

  2. Ge gaat da goe doen Pauline,! Succes héé,
    ik duim voor jee!<333

    Iloveyouu,(ll)

  3. succes sgattie!
    ge gaat dat goe doen🙂

    kmisjee!❤

  4. Succes lieveke!
    Ik hou van je!
    & Ik duim voor je😉 x

  5. dank uuuu!!! ik heb stress ! OMG !!!

  6. tuurlijk duim ik SUCCES MEID JE KUNT HET!
    xxx

  7. Je gaat het super doen, k’heb al een deel gezien. dus dat komt goed choezieeeee❤

    x
    BCFE
    mahal kita<3

  8. Ik geloof erin!
    Jij kan dat!
    Go for it! ♥

  9. Binnen ’n kwartiertje ist zover🙂
    Veel succes ! xxx

  10. Je zult nu moeten bijna, of bent al bezig. Zet hem op Pauline je kunt het wel.

    Gogo

  11. knock em dead,
    let us know…

  12. je bent net begonnen, denk’k..
    Ge gaat da goe doen bby!'(l)
    Succeessssssss.<33333
    Iloveyouu !x

  13. Veel suc6 popo!
    x

  14. EN EN EN?? ben benieuwd ze schatteke!!

    Ti♥Amoo!_<33. Knuffs

  15. Plieeeeeen,
    Hopelyk is alles goed gegaan!😉
    We hebben allesinds geduimt zenne… ^^
    Love uuuu.❤

  16. I am back !!!!!!!! Het ging goed !🙂 Nu mailtje afwachten en hopen …..
    xxxx

  17. Jeej ^^ das al iets alst goe ging ^^
    Ben nu al apetrots op je!
    <33.

  18. dank uuuuu ! kheb me echt gegeven ze !!!!

  19. kan’t me zo al voorstelle^^
    <33. ghii^^ Ti♥Amoo!_<33.

  20. Zyt mr zeker da we hier allemaal trots op u zyn! ^^
    En kzen dr zeker van dat in orde komt!😉 X❤

  21. Idd;
    we zyn allemaal nu al apetrots op je !
    Ik hoop vr je dat je der door bent! <33
    Iloveyouu x

  22. Heel veel succes!😀

  23. Oh ik zie net dat je al terug bent. Gelukkig ging het goed! Je haalt je examen vast wel! (:

  24. dank u voor jullie steun ! Jullie zijn de beste !!!!!!!!! Love you all !!! <33333333

  25. ‘k heb ook voor je geduimd van zodra ik het hier gelezen had vanmiddag! Hopelijk is alles goed gegaan en heb je die jury kunnen overtuigen!
    Laat zeker iets weten of mijn geduim iets uitgehaald heeft é!! Lijkt me wel cool zo die cheerleaderdanskes:) ‘k vind nog wel bij u passen!!!
    ‘k duim nu nog mee voor een goed mailtje hé!
    X Sofie

  26. Ik ga nu in mijn bed en ik heb nog geen mailtje gehad ! best spannend é … hopelijk morgen !! Geen idee hoe lang het gaat duren voor ze gaan antwoorden!!

  27. amai das zen wel moeilijke danse precies !!
    ma ik dans ok ma dan hip hop 🙂

    ma ge ga da wel goe doen za !!

    iloveyou❤

  28. omg omg omg😀
    weetje😀
    tis zo’n meisje zo ,, iemand vn mn vriendinnen alé eigenlijk 2 vriendinnen van me die gisteren zeiden daze naar een chearleader auditie moesten ofzo:p
    &; vndaag komt Justine (1 vn die vriendinnen) naar mij en ze vraagt zo; ken jij pauline grossen?
    en ikke zo ja (: wrm?
    en zij zo; aja omda zij bij ons chearleaden doet :p
    komiek é😀
    ♥.loveyou’

  29. AAAAA pauline, ik hoop dat je door bent, maar ik geloof in je! ik denk echt wel dat je kei goed kan dansen,!!!!!! :p

  30. Laat ons allemaal zeker iets weten wanneer je antwoord hebt gehad !🙂 Zooo spannend !! Maar ik heb er een goed voorgevoel bij!

    Kusjess x

Geef een reactie

 
