WOW

Vandaag kreeg ik foto’s van Liesje binnen ! Ik had al héél lang geleden met haar geshoot en ik had al super mooie foto’s gekregen … maar omdat Liesje super veel gevraagd wordt had ze nog geen tijd gevonden voor andere foto’s te bewerken  ! Vandaag kreeg ik dus een deeltje binnen maar er komen er nog  van deze serie en van een nieuwe serie want we gaan nog eens samen werken zei ze  !

Ik vind de foto’s persoonlijk super mooi !!!! Jullie ??? Klik op de foto voor de grotere versie 🙂

3uu2

~ door Pauline Grossen op januari 18, 2009.

19 Reacties to “WOW”

  1. Ja, idd de 2e is heel mooi!!
    X ily

  2. prachtig meid !!!

  3. Een heel mooie resultaat ! De andere foto’s waren al mooi maar de rechtse vind ik subliem !

  4. OMG PRACHTIG❤

    x
    BCFE
    Mahal kita

  5. Idd! die rechtse springt er bovenuit!!

    <33. K’zie je graag meisje!

  6. En die linkse is ook weer zo lekker dromerig^^

    xx.♥.xx

  7. Beide supermooi🙂
    Liesje haar foto’s zijn echt super
    x

  8. Ze hebben wel iets mysterieus vind ik!! Héél mooi!!:d

  9. You are the best,
    kisses

  10. ja ze zijn echt duper mooi!!!
    ii vind persoonlijk de linkse het mooiste
    ùa ze zij echt allebij PRACHT!

    iloveyou<3

  11. Heel erg mooi!

  12. wouw echt mooiie foto’s meid! ♥.loveyou’

  13. Ze zijn prachtig lieve schat!❤
    & Ik heb een reactie van je mama op m’n wordpress gekregen😉
    Zeg haar dat ze bedankt is😀
    & Dat ik zeker nog wel is wil komen🙂

    Love you!

  14. echt mega prachtig pauline!!! doe zo verder!!

    x Janne

  15. hehe stel je voor zeg :p
    bwa kweeni,
    ma ik dans al 10 jaar zo ^^
    &; ja me da chearleaden erbij,, kdenk dat een beetje te veel zou worden😉
    maar met n beetje geluk kom ik dan eens kijkn als al de chearleaders moeten optreden ofzo😀😉
    ♥.loveyou’

  16. mega schoon die kleren vind ik ook altijd bangelijk !!!!

    xxxx❤ laurence

  17. Prachtige Pauline van me🙂
    I love you

  18. Ooooh die zijn mooi ! Allebei prachtig !
    Zijn dat recente foto’s of al wat ouder ? want ik herkende je helemaal niet !

    Kusjess x

  19. Prachtige foto’s Pauline!!

    Xx

Geef een reactie

 
