Proficiat Broertje

Ik ben eindelijk thuis … en ik moet nog beginnen aan mijn huiswerk  !!!!!! Het komt omdat vandaag mijn broer getekend heeft voor zijn nieuw appartement🙂 Vanaf nu is mijn broer dus de trotse eigenaar van een appartementje ! Toen mama en papa de sleutels kregen zijn we dan direct gaan kijken! Vanaf nu moet je mijn dus Pauline de decoratrice noemen want we doen niets anders dan in boekskes kijken, kleuren bespreken , meubels bekijken en noem maar op :-)  Ik denk dat je mij de volgende dagen héél véél in Gent zal vinden … in de nieuwe ikea 😉 Hihihi wel heel plezant om te doen é zeker omdat ik ook mijn mening mag geven🙂 Vanaf morgen beginnen de grote werken en omdat zijn appartement niet ver van mijn school is , zal ik daar ook veel zijn  om te helpen en te kijken hoe het vooruit gaat😉

Voor de rest is het nog bang afwachten op de resultaten van mijn examens.. ik heb nog altijd geen nieuws  !! Pffffff … geen idee hoe lang ik nog zal moeten wachten erop , is best creepy  :p

Zo en om af te sluiten weer werkjes van Arturo uit Mexico En van Fieke en Lynn  !

pauline-grossen-copy

hello-kitty

2omxg7wsqt1q-74nfx_zca1

powerkje1-copy

~ door Pauline Grossen op januari 19, 2009.

11 Reacties to “Proficiat Broertje”

  1. cool wii voor je broer ! en knap al die bewerkte foto’s!

  2. Jou broer een appartement, jij binnenkort je caravan..
    Chill chill!

    xBCFE
    Mahal kita

  3. hahaha ja 🙂 )

  4. ZO COOL!!
    da ga fun worde denk ek xD

    Plien de decoratrice!!

    Hoop egt op een goeie uitslag!
    (hoop jij da ook voor mij??😛 )

    en zijn weer mooie werkjes van Lynn en Arturo!

    <33. Love u!

  5. M’n liefste schat🙂
    you’re the best.
    tot heel binnenkort😉
    & als het lukt
    doe ik misschien mee aan Naked🙂

    Love you❤

  6. I like the third one.
    It is really good.
    xxx

  7. ambetant he zo wachten!!:D
    Die werkskes zijn knap ze!;-)

    Knufs xx

  8. Cool; ! Proficiatt héé; met de appartementt.😉
    Moooié werkjé ;D
    Kusjéééééééééé.<3

  9. wat kunnen we hier meer op zeggen dan prachtig?? Ik duim voor je dat je door mag maar dat zal zeker en vast wel mogen, en verder nog superveel plezier als ‘ pauline de decoratrice ‘ xx kiss & knuffsss xx

  10. Oooh superleuk om te doen ! Maak er iets moois van en post zeker een foto als alles ingericht is en zooo !

    Kusjess x

  11. Hello miss Pauline,
    OHHH!, you posted the photoshop work!, thanks!
    The other photoshop images are also good, congrats because you have other fans that likes to make photoeditions, I will do more for you, now I must be a more creative person.
    Groetjes.

Geef een reactie

 
