Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa

Jaja ik heb net nieuws gekregen en ik ben vanaf nu officieël een Cheerleader of beter nog een Coca-cola Sportserve dancers Junior  ! 🙂 Zaterdag heb ik dan mijn eerste repetitie als cheerleader en mag ik dan mijn maten geven voor mijn danspakjes , mijn training en mijn speciale dansschoenen🙂 joepie ! Ik ben keiblij  :-)  En Pradthana, weet ge nog het meisje dat eens met mij heeft geshoot , is ook door !! We waren de 2 enige die “aangenomen” werden tijdens de eerste auditie in augustus en nu gaan we ook samen door  ! Super nieuws is dat 🙂 Binnenkort heb ik dus mijn eerste optreden  :-)  Wat ben ik blij 🙂

For Jason , Arturo en other english speaking people  : just to tell that I have news about my exam for the cheerleaders  : It is OK , I am a  real cheerleader now 🙂 ;-)  I am very happy  !!!!!!🙂😉

1bis

2

~ door Pauline Grossen op januari 20, 2009.

25 Reacties to “Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaa”

  1. Zo goed voor u Pauliiiine : D
    I love you

  2. Kei goed Po, je gaat dat zeker goed doen. En ik wil wel foto´s van jou in je cheerleaderpakje zien hoor, mss een shoot meedoen met Veronique

  3. PROFICIAT!
    je hebt het verdiend!
    dikke knuf! X3
    (mijn duimen heeft wss geholpen :p)

  4. Proficiat lieveke

  5. dank uuuu schattekes 🙂 een foto met dat pakje komt zeker en vast é ! Zaterdag maten doorgeven dan bestellen é 🙂
    xxx

  6. super cool dat je door bent, als er een optreden is zeg maar wnr ik kom af ( as da mag hé )😉

    xxxx<3

  7. tuurlijk mag da é 🙂 !!!!!

  8. Hihihi, ben echt zooo trots op je!😉
    Proficiat…
    En de bende zal wel keer komen supporteren! ^^ x

  9. Jaa de bende zal samentroepen!

    Proficiat lieveke!!

    <33. Ps: cute pics!

  10. What did I told you?
    You can do anything you want!

    Proficiat meisssieeeeeeeeeee❤
    I’m proud of you.

    x
    BCFE
    Mahal kita

  11. ik las het al op je facebook😉
    dus nu ng s😀
    PROFICIAAAAAAAAAAAAAAAAAAT😀
    ♥.loveyou’

  12. super meisje🙂
    kga zekr es komen kykn want me papa is vo oostende🙂
    jeeft daar altijd gewoond ee🙂
    ale veel plezier ee:)
    ik ga morgn vo 3dagjes gaan bezinnen met sgool🙂
    lys
    x

  13. Proficiat meid!:D
    Echt super voor je!:D

    Ilu❤

  14. dank u girlzzzzzz

  15. Txs for the translation,
    That was very thoughtful😉
    and such good news !!!
    btw…the pix are cute.

  16. Ik ben blij voor je! Maar nu moet je toch heel vaak oefenen enzo? Maar dat zal je allemaal wel lukken! Proficiat!

    liefs,
    fannyke

  17. GEEF ER EEN LAP OP!!

    <33.

  18. Hey Pauline, dikke proficiat hoor!! We zijn benieuwd naar je outfit…Als het lukt komen we zeker en vast eens kijken, laat ons maar weten waar en wanneer en we komen supporteren.
    De rest van de foto’s bij Karen zullen deze week komen.
    xxx Rani&Tessa

  19. Gefeliciflapstaart!!!

    Echt super, je hebt er hard voor gewerkt!!! Ben benieuwd naar de foto’s van je outfit en als je binnenkort een filmpje hebt……..

    Dikke knuf Hellen en Lianne

  20. Pauline Pauline Pauline Hoeraaa!! super dikke proficiat!! ik wist gewoon dat je door ging zijn, veel plezier!! xxx

  21. proficiat😀
    je broek/legging? is overzalig!

  22. ooooh proficiat ! Echt geweldig !😀😀
    Aan je fotootjes te zien zie je er ook mega happy uit!
    Zooo blij voor je!

    Kusjess x

  23. SUPPER DE PUPERRRRR!<33
    Kben zo blij vooor je! ;D
    Kwist wél dat je het kon, ons duimen heeft blijkbaar geholpen héé,
    mr gij ebt ook de hele tijd ervoor geoefendd héé; Proficiatt liefke! Kben trots op je !😉
    & laat maar weten wnr je optreden is, dan komen we allemaal afgestormd naar daar, haha😀

    Iloveyouuuuu.<3

  24. Oooooh!! Proficiat Pauline!!
    Pauline kan écht alles aan hé!
    Buitengewoon natuurtalent!!🙂
    Ik kan ni wachte om al u komende optredens te zien!!
    Xx

  25. wOw coewl!!
    proficiaat!!! :p😀
    xxx

Geef een reactie

 
