Niet geselecteerd

Als je zo een shoot doet voor merkkledij of voor iets anders worden er massa’s veel foto’s genomen van jou🙂 De foto’s die de selectie van de klant niet halen worden meestal ook niet getoond en zelf krijg je die nooit te pakken🙂 Maar af en toe lukt het wel … en krijg je na vragen en vragen een aantal foto’s die nooit getoond zijn geweest ! Dat zijn hier zulke foto’s 🙂 Alhoewel ik ze wel mooi vind en ik soms niet begrijp waarom  de ene foto wel goed is en de andere zogezegd minder maar ja ik ben geen pro é , ze zullen het wel weten 🙂

010

p7

p41

p5

p6

pp5

~ door Pauline Grossen op januari 21, 2009.

19 Reacties to “Niet geselecteerd”

  1. amai ! moet nie peinze oe mooi de echte fotows dan waren wii ! bjoetie !!!

  2. Amaaai, die foto’s zyn echt waar mooi jong! :O
    Ksnap het ook nie waarom ze die nie gebruiken, maarja, ze kennen mss geen talent? Hihihi. ^^

    x

  3. Pauline, chapeau kvind die foto’s prachtig, en die kleren ook😀 ik snap die mensen ook niet dat ze niets met die foto’s doen xxxx Kusjeess x

  4. ik vind ze wel mooi hoor !!! SUPER !<3

    xxx

  5. Oh die van Mona Lisa met de vechtjes vind ik nog steeds zo’n prachtfoto!!

    de rest ntrlk ook ze ^^

  6. Oh die van Mona Lisa met de vechtjes vind ik nog steeds zo’n prachtfoto!!

    de rest ntrlk ook ze ^^

  7. oehh,
    keii mooooie foto’s! Ö
    Ksnap nii vw ze dr nii iets mee doen,
    mrjaa.. ;D
    Iloveyouuuuuu.<3

  8. Die foto’s zijn zo mooi❤
    Geweldig gewoon!

    xBCFE
    Mahal kita

  9. da zijn echt keimooiie foto’s jong!
    amaaai!
    x♥.ly’

  10. pas op é tis nie dat ze helemaal niets met de foto’s doen , ik bedoel nie dak voor niets toen geposeerd hebben é , ze hebben gewoon andere poses, uitdrukkingen , foto’s gekozen 🙂 WWeet ik veel waarom , kdenk gewoon details gelijk haar die nie goed zit of licht ofzo ? geen idee🙂 maar wel leuk om ook de andere foto’s te zien é
    xx❤

  11. Die laatste vind ik wel echt moooi!:D

    Knufs❤

  12. Nee kheb er geen meer gekrege!(‘:
    ‘Kben wel benieuwd van die van onze “jump”!:D

    Knufs xx

  13. ja ik ook 😀

  14. oeps lees hier net een foutje xD
    ‘vlechtjes’ ntrlk geen ‘vechtjes’ XDXD

    Ti♥Amoo!_<33.

  15. Sweet pictures.
    I am going to work now.
    xxx

  16. amai zon mooie fotod ik vin die mee die vlechtjes echt sgattig :d

    loveyou

  17. Ik vind ze supermooi !
    Vooral de eerste !
    De eerste vind ik t mooiste en de de laatste het minst mooi maar toch nog mooi maar gewoon het minst mooi van het totaal !
    Prachtige fto’s !! En de derde zo schattig !

    Kusjess x

  18. Keii Moooie Fto’s :O

  19. MOOOOOOII!!! <33.

Geef een reactie

 
