Nieuwe trend

Je kent dat zeker ook , de rage om zelfpics te nemen in alle mogelijke momenten van de dag om ze dan te plaatsen op een of ander site/blog🙂 Met zo een klein kodakske kun je soms wonderen doen hoor 🙂 Mijn vriendinnen op school en ikzelf zijn daar licht verslaafd aan 🙂;-) Ik geef toe dat het soms ver gaat  .. zo van : wat ga je morgen aandoen op school ???  wel … zelfpic nemen en doorsturen op msn natuurlijk é 🙂 zo gemakkelijk is dat😉 Ik heb dus een heleboel zelfpics….. héél véél 🙂 Ik was ze aan bekijken daarnet en toen dacht ik zo van  : wel .. sommige zijn echt niet zo slecht é 🙂 want hier : geen make up , geen photoshop, geen lichten en allerlei toestanden  :-)  Puur natuur dus 🙂

Kijk deze 2 vind ik bijvoorbeeld heel geslaagd of niet ?KLik op de foto voor een grotere versie

114

6

Ik wil ook iedereen bedanken voor alle reacties die ik heb gekregen in verband met de cheerleaders examen ! Ik heb massa’s veel lieve reacties gekregen , hier kun je een deeltje al lezen maar ook via mail en sms🙂 Jullie zijn super super lieve vriendinnen !!  Deze namiddag ben ik niet thuis want ik heb een opdracht gekregen en ik vertrek sebiet naar Antwerpen🙂 Tot vanavond …. Love you All !!!

~ door Pauline Grossen op januari 21, 2009.

12 Reacties to “Nieuwe trend”

  1. I love you!
    Mooie foto’s lieveke🙂❤

  2. Idd;
    supperr moooiie fto’s😀
    Hhii, iedereen iis daar zowa verslaafd aan hé
    de laatste tijdd ;D
    Iloveyouuuuu.<3

  3. Jaa supermooi !!

    Kusjesss x

  4. Kei mooie foto’s pauline!!
    xxx kusjeesss

  5. Haha!
    Ik en mijn vriende doen dat ook altijd!!🙂
    Beautiful..Just Like Always!!!
    Xx

  6. amai mooje ze !!
    jaja wij doen da ok!!
    zo tof!!!

    loveyouto!!

  7. Jaa bij ons is het ook zo!:D
    Soms zijn er echt superleuke tussen hé!^^
    Das ook leuk hé zo’n foto’s!^^

    knufs❤

  8. Beautiful like always babyyy! ^^
    En ja, ken die mode mr tis wel keer leuk éh, hahaha.😛

    X

  9. Super ze meisje!

    en sjieke foto’s

    HK freakje!😀

    ▬♥▬

  10. dank uuuuuuu🙂 ben net thuis 🙂
    kga eten en dan kom ik terug 😉

  11. sjieke foto’s meid!
    ♥.loveyou’

  12. Mooiixxx

Geef een reactie

 
