More Butterflies

Bij sommige shoots zijn de foto’s zooo mooi dat het soms moeilijk valt om eentje uit te pikken 🙂 Dat heb ik zo met de “butterflies” shoot van Inge ! Toen ik de CD kreeg dacht ik van  : oei welke moet ik nu op mijn blog zetten ? Welke is de mooiste  ? En dan merk je dat iedereen toch een ander smaak heeft🙂 Dus dacht ik , ok , ik zet ze bijna allemaal op dan é , gemakkelijker 🙂;-)

3 van deze serie heb ik al geplaatst, tijd voor 3 nieuwe dan maar🙂 Ik hou hier vooral van de kleuren en van de sfeer🙂

pauline39-copy

pauline46-copy

pauline42-copy

~ door Pauline Grossen op januari 22, 2009.

24 Reacties to “More Butterflies”

  1. Die foto’s zijn echt prachtig Pauline! Kzou ook niet weten wat te kiezen xx (je denkt nu mss op wat voor een uur zit die achter de pc, maar ik ben ziek) xxx knuffs

  2. De tweede vind ik echt supermooi, een speciale blik in je ogen🙂

  3. Ah mijn 3 lievelingetjes van die reeks😀
    Ze zijn echt prachtig!

    xx
    BCFE
    Mahal kita

  4. oei Janne : veel beterschap é !!!

  5. kvind ze allemaal even prachtig, maar de 2 de is super !!!
    zoals fanny zei

    <3xx

  6. ik vin ze alle 3,
    heel mooi.
    kan eigelijk niet kieze 🙂

    loveyou(l)

  7. @ Pauline: Dank je x

  8. Moooooiié fto’s paulineeeee;<3
    Iloveyouuuu & kmis je x

  9. Good afternoon,
    I really like the 2nd and 3rd one,
    especially the third one.
    Talk to you soon,
    xxx

  10. I meant the second one,
    I like the middle one the best !!!
    oops

  11. Ze zijn echt prachtig plientj’!
    ♥.loveyou’

  12. Pauline ö
    Da zijn supermooie foto’s (y)
    I love you!

  13. Ooo die zijn geweldig !
    Echt mooi !

    Kusjess x

  14. dank uuuuu lievekes🙂;-)
    LY2 !!!!

  15. Speciaal alweer! en super geslaagd!
    Ik vind de sfeer ook weer geweldig^^

    Ti♥Amoo!_<33.

  16. Bjoetiefull !!!
    <33

  17. Wheuuuwwww
    Kvind u foto’s kei sjiek enzo🙂
    Echt.. jong model, hoe zijt ge da kunne worde? =O
    ik zelf wil ook fotografie studeren en u foto’s zijn echt een inspiratiebron voor later🙂

  18. Dag Tine, super dat jij dat wil studeren zeg !!! En cool dat mijn foto’s jou insprireren 🙂 Wie weet werken wij ooit samen ? zou toch de max zijn , niet ?
    dada
    xxx

  19. Mooie foto’s!!!!
    X ily

  20. I like the softness and the clothes in this series.
    It is very pretty !

  21. prachtig!x

  22. Weer zo’n prachtige fotos!
    die derde is leuk! met die vlinders zo op uw haartjes🙂

    Eneumm, We zijn met school op 2daagse en we moestn daar een blog ovr maken en hebben echt zovéél mogelijk reacties nodig! http://www.bloggen.be/smileys dus als je zin hebt😉

    X

  23. Inderdaad🙂 Maar kga natuurlijn niet ALLEEN Fotografie studeren, eerst beginnen met iets anders en dan dat erbij nemen🙂
    Maar euuhh mijn vraag dus; hoe ben je ze oppeens model geworden?

  24. ik zou ook nie wete wa kieze xD
    ze zijn allemaal super!❤.

Geef een reactie

 
