Talk talk :-)

Gisteren heb ik een super leuke dag gehad🙂 ik moest namelijk voor opdrachten naar Antwerpen 🙂 En daar moest ik dan eerst een tv spotje inspreken en daarna een radio spotje🙂 Dat is altijd zooooo plezant om te doen é , ik kom daar altijd super gelukkig buiten als ik da gedaan heb! Want het is echt de max om zo in een studio van alles in te spreken en stemmetjes te doen 🙂 Gelukkig zijn er geen camera’s aanwezig want OMG, wat je soms voor beelden zou zien hahaha,  je moet namelijk “acteren” met je stem en geloof me zo simpel is dat niet hoor! Daarvoor moet je dan soms héél erg ..euh.. bewegen , zot doen, rare dingens doen, armen in de lucht smijten , rare dingens met je mond doen hihi ik lach me nu al kapot gewoon omdat ik het hierop schrijf🙂 En gisteren kwam ik dan ook nog iemand tegen met wie ik al gewerkt had maar die ik een tijdje niet meer had gezien dus het was echt gezellig 🙂 Natuurlijk heb ik daar geen foto’s van en zal ik ook nooit geen hebben maar ik hoop dat ik ooit de demo zal toegestuurd krijgen en dan zet ik het hierop, beloofd🙂

En als we toch met rare dingens bezig zijn  , hier een “rare” foto 🙂 Ze hebben mij van kop tot teen goud geverfd 🙂 ;-)  of toch niet ? Of misschien is dat hier maar een bewerking en moeten de echte foto’s nog komen ? Euhmmmmmmm wie weet  😉

10

~ door Pauline Grossen op januari 22, 2009.

18 Reacties to “Talk talk :-)”

  1. whooaa, where did that come from ?
    popsicle sticks,
    nice effects🙂

  2. hihi txs Jason 🙂 I am coming😉

  3. Haha zo nice!
    Maar duidelijk bewerkt xD

    <33. super da je zo blij bent dan ^^

  4. hoe ? geloof je nie dat ze da met een penceel gedaan hebben ? hihi
    <33

  5. U koppen, Amai daar kunde geld voor vragen hilarisch!
    Of u schattig lacheske ghiighiiighiiiii😛

    x
    BCFE
    Mahal kita

  6. Haha leuk!😀

  7. Oh lijkt me tof, idd wel moeilijk zo dinges met mijn stem, ik heb dat ook 1 keer gedaan, was echt we tof zo’n dagje studio!! Over wat ging je tekst?? Enja die laatste foto is leuk bewerkt, maar kgeloof lekker niet dat ie echt is xxx

  8. :-((( niemand gelooft mij snif snif … LOL mens wa heb ik gegeten vandaag 🙂;-) kzen zot today 🙂
    tging bij mij over gamen en kinepolis ! keicool maar hééél vééél tekst in weinig tijd 😉 khad een droge keel daarachter 🙂

  9. haha idd dat is duidelijk niet gepaint ofzo😀

    but I like it zenne ^^

    <33.

  10. wie weet doe ik dat nog é , mss staat het al ergens geprogrammeerd hihi en geef ik het nu al aan 🙂 oei da beloofd😉

  11. die van ons 4 heb’k alleen!:D

    knufs❤

  12. ah ja ik ook al 🙂
    xx

  13. Ja zou wel cool zijn ze! ^^

  14. @ pauline: ik had 1 A4’tje tekst maar de moeilijkheid viel best goed mee, laat me weten als je op tv/radio komt he!

  15. wow kei cool !!
    volgens mij is da geverfd🙂
    hahahahaha!!!

    loveyou(l)

  16. Heejj !
    Mooi bewerkt ! Nu was ik toch aant twijfelen of dat je geverfd of dat de foto bewerkt was.
    Maar ik kies toch voor bewerkt🙂

    Kusjess x

  17. hehe zo grappig xD
    kgeloof u wel oor :p of tog nie..😀
    xxx.

  18. hahah Nele 🙂 wie weet é … 🙂🙂
    amai je bent nogal goed bezig zeg met reacties 🙂😉
    LYuuu
    xxxx

Geef een reactie

 
