Kinderen van Rio

Gisteren avond was ik in Antwerpen voor de benefietconcert voor de Kinderen van Rio !  Ik had namelijk via Sandrine 2 vrijkaarten gekregen en toen dacht ik van OK , ik zal eens iemand meenemen die daar in de buurt woont🙂 Lynn was dus mee ! Toen we daar aankwamen, lagen mijn tickets klaar aan de balie , we hadden héél goede plekken gekregen , echt sjiek !!! We waren daar tamelijk vroeg en de mensen van de organisatie kwamen dan even naar ons en vroegen ons of wij geen goesting hadden om te helpen :-)  We mochten aan iedereen  die binnenkwam een flyer en een lichtgevende stylo geven haha 🙂 We hebben onze goede actie voor die avond dus gedaan maar het was best leuk ! Het optreden zelf was super, veel ambiance , de presentatie werd gedaan door An van Elsen en Marcel Van Tielt🙂 Ow en grote verrassing , wat zien wij als het optreden begint ??? Tussen de musicanten op het podium? Ons vriendin Zoweeeee :-)) Niet te doen !!!! Stond madam daar klarinet te spelen tijdens het optreden van Sandrine  hihi , goe gedaan meid  !!!! Als het gedaan was , was er nog een afterparty met alle vips🙂 maar wij zijn rond  middernacht naar huis vertrokken , ik kon niet te lang blijven omdat ik de zaterdag morgen moet dansen é 🙂

Véél foto’s heb ik niet genomen, ik wou de mensen ook niet lastig vallen en ALTIJD foto’s vragen  é ! Ik denk dat Lynn er véél meer heeft 🙂

~ door Pauline Grossen op januari 24, 2009.

8 Reacties to “Kinderen van Rio”

  1. O superleuk filmke!
    zalig da je da kon doen!

    <33.

  2. nice voor jou ! Mooie fotow’s + twas precies ambiance wii🙂

  3. Ooh sjieke foto’s, moet tof geweest zijn & sjiek da je die kaarten via sandrine ebt kunnen krijgen :p

  4. Haha Leuk!😀
    x

  5. Whaha Leuk!😀
    x

  6. Ja, nog niks nieuws, want ik ben een week niet thuis geweest!
    XXXX

  7. Ieps scheeeeeteke!
    aaaaauh, ik vond het zo fijn dat ik jullie nog eens heb teruggezien,
    ookal was het voor eventjes!
    jeeetjee, ik mis jullie echt!
    ik zou nog eens graag willen babbelen & lachen & ..
    we moeten zeker nog is afspreken!

    + Pauline xO kwas er echt van verschoten dat je zo bent gegroeid!
    ik zie uuuu graag éh❤

  8. Het was zo leujkk❤
    Natuurlijk heb ik méér foto’s allemaal zelfportretten van u! hahaha néé, ik zal ze straks sturen❤

    Thanx hééé was superleujkk!

    x
    BCFE
    Mahal kita

Geef een reactie

 
