Oriana

Gisteren namiddag had ik afgesproken met een fotograaf  voor een nieuwe shoot toen ik een leuke voorstel kreeg🙂 Hij moest namelijk ook foto’s nemen van Oriana Pellegrini voor een artikel in de krant en hij vroeg mij of ik even een duo shoot wou doen met haar  ! Deuh , natuurlijk wou ik dat é 🙂 Ow ja even uitleggen wie Oriana is  : ze is één van de 20 private models van Nicky Vankets !  Ze deed ook mee 2 jaar geleden aan Top mannequin en pakte bijna alle nevenprijzen ! Onze shoot was dan ook héél leuk, kort maar krachtig 🙂 Oriana is een super leuke “madam” en een heel mooie🙂 Ik kreeg net een eerste foto binnen van ons 2🙂 Er volgen zeker nog foto’s🙂

sh-w-739

en dan foto’s backstage 🙂

221

55

~ door Pauline Grossen op januari 25, 2009.

19 Reacties to “Oriana”

  1. Cute, I like the green pants !

  2. super mooie foto’s! moed wel tof geweest zijn!

  3. super zalig!

  4. Oh wat leuk! =) Mooie foto’s!

  5. prachtige foto’s pauline!
    ik ging gisteren shoppen in antwerpen🙂
    maar ja… je ging er jammergenoeg nergens meer… kerst is voorbij he🙂
    we sprkn ng af vo ketnetpop 2 oke?
    lys
    x

  6. Moooi !
    Leuk om te doen denk ik !
    Ik ga morgen misschien naar Antwerpen met één van mijn beste vriendinnen, word zeker leuk als het doorgaat!
    Kusjess x

  7. Mooi Beauty!

    x
    BCFE
    Mahal kita

  8. Cool meid!:D
    de 1ste is al mooi!^^

    xx3

  9. Skei mooi! ^^ x

  10. Ja gij weet het haha😀

    Knufs xx

  11. Moooooooooooooooooooiieee fto’s liiefk.<3
    Ksiejegraaaaag, & kmis je!❤

  12. Een paar😀 bij mij was het ook super!!:D

    Knufs x

  13. Hha😀

  14. nee … gij?

  15. nee niets :p hopelijk is het niet super mislukt !!! :p

  16. En Pauline, ambities om binnen een paar jaar een “private model” van Vankets te worden?🙂 Ik denk wel dat je dat erg goed zou doen!

  17. wher are you ?

  18. moojks!❤.

  19. Hey Pauline!
    Het was idd een leuke dag! Leuke foto’s trouwens🙂
    Je bent een knappe meid, speels gezichtje, stoere blik,…
    Ik ben ervan overtuigd dat je het ver zal schoppen!!
    Als ik een opdracht heb waar je in the picture past, geef ik je zeker een belleke!!

    Veel succes!

    Groetjes Oriana
    xx

Geef een reactie

 
