Plien little puppy ?

Ik kreeg een paar dagen geleden een nieuwe foto van Karen Devriese … een portret ! En mijn eerste reactie als ik het bekeek was OMG ik zie er precies uit gelijk een puppy, ik heb zo van die puppy ogen 🙂😉 allé ja ik kan het niet echt goed uitleggen en ik weet niet of jullie dat zo zien maar elke keer als ik het bekijk blijft dat gevoel zo hangen hihi raar é  ! Precies een puppy die een tekort aan knuffels heeft gehad  hihihi , zoooo zielig 🙂😉

Wat vinden jullie ???? Die foto kreeg al heel véél toffe reacties hoor … en commentaren over de ogen , amai !🙂

img_8932

~ door Pauline Grossen op januari 25, 2009.

24 Reacties to “Plien little puppy ?”

  1. Ja das wel waar
    echt zo’n achtergelatin Puppy effect

    Heb er werkje mee gemaakt😉
    check blog😉

    <33.

  2. hehe de volgende keer magj mee na de NL :p
    kzal uw petitie tekenen😉 :p

    wouwieeee,, tzijn echt precies puppy oogjes :p
    maar tis echt n mooiie foto😉
    ♥.loveyou’

  3. OMG… this is the picture that I have been waiting to see !!!

  4. die ogen😮 die foto is echt zo lieef❤

  5. Idd een sterk ‘puppy’-gevoel. Komt natuurlijk ook door het ‘pelske’ dat je draagt😉

    Het is wél een heel mooie zw/w van jou!

  6. Haha ;D
    Jij gaat de wereld veroveren.
    & Lynn of course🙂

    I love you!

  7. Ja, idd je krijgt het ‘puppy’ gevoel😀 .
    Ik vind deze foto super mooi!!!
    XXX
    LU

  8. prachtige foto!

    x

  9. Oh. echt een mooie foto!😀

  10. Héél schone foto Pauline!! Dat pelske heeft dienst gedaan zulle, we hebben allemaal foto’s met hetzelfde pelske voor onze portfolio…We zetten die van ons deze week op onze site, merci aan de mama voor het gebruiken van…..

    Knuffels Rani&Tessa

  11. Ik snap wat je bedoelt, echt mooie foto!

  12. Ik hou van je❤
    Snel een nieuwe shoot eh lieveke😉 x

  13. prachtig gewoon !!!! love it

    and you to❤ laurence xxxx

  14. Hij is PRACHTIG

  15. dit is absoluut MIJN NIEUWE LIEVELINGSFOTO!❤
    Supermooi Popo!

    x
    BCFE
    Mahal kita

  16. dank uuuuuuu lieverdjeuhsssss🙂
    xxx

  17. hihi jha zo een puppy die zo op het straat is zo van neem me mee please?? :d
    ma wel echt ne mooie se😮

    pauline ly

  18. Kei mooi plien!!

  19. dank u Janne !!!!

  20. O mijn god das mooi !!😮

  21. hihi Emma zo enthousiast 🙂 wa lief van je 🙂
    xxx
    LY

  22. Het was misscien wat te overdreven enthousiast ma k vind t echt een super mooie foto !
    Kusjess x

  23. Deze foto is écht mooi Pauline!!!
    Haha, als je op een puppy lijkt dan ben je wel een héél schattinge puppy!! =)
    Xx

  24. oe ja theeft zo wel wa weg van ne puppy!
    mar tis echt supr mooj! zo lief.. <33.

Geef een reactie

 
