BV’s ?

Ik kreeg véél de vraag waarom ik geen foto had met Sandrine en Ann van Elsen toen ik vrijdag avond naar dat optreden ben geweest ! Wel het is héél simpel : ik wil ook niet altijd de mensen lastig vallen é en ik heb al een hele serie foto’s van hun toen ik op de trouw van Ann en Günther was 🙂 Trouwens ik zie het nut ook niet in om zo continu foto’s van mezelf met  “bv’s” te nemen é zeker als je die al eens op foto hebt , af en toe is het mss leuk maar het moet geen sport  of must worden é , tenzij je een super fan bent van hun natuurlijk, dat is iets anders é🙂 Maar ocharme die mensen die altijd lastig gevallen worden 🙂 Hoeveel kids vragen hun dat niet en dan moeten ze die eens goed vastpakken en glimlachen 🙂 Maar wat ik héél raar vind dat zijn mensen die “op jacht” gaan achter bv’s en die perse daarmee op de foto willen of die perse in dat wereldje willen geraken ookal hebben ze zelf geen moer gedaan 🙂 Het lijkt soms wel op stalken en  ik ken echt zulke mensen é , creepy ! Ik ken er  dus die naar de  bakker gaan van X , of die zoeken uit welke de kapper van Y en Z is en gaan daar ook naartoe , of gaan naar de klerenwinkel van X ookal is dat tamelijk ver van hun deur … , enkel en alleen om die mensen te kunnen “ontmoeten”en het gevoel krijgen dat ze die kennen  ! Echt waar hoor  ! Is dat niet een beetje belachelijk ??? Want uiteindelijk zijn dat mensen zoals wij hoor  !  Andere zijn zoooo fier dat ze eens op de foto zijn met X of Y dat ze dat overal moeten zeggen van : é  ik ken die ! dit is mijn vriendin of mijn vriend , ookal is dat helemal niet zo ! En wat dat betreft heb ik een verhaaltje  🙂 Ik zie ergens op een blog/site een foto van een meisje samen met iemand en dat meisje “titelt” dan de foto : ik met mijn vriendin x, toeval wil dat ik die “zogezegd” super vriendin een paar dagen later zie en ik vraag zo : ah jij kent x ook , je bent een vriendin van haar ? Die persoon had nooit tegen x gesproken !! Ze vertelde me wel dat dat kind opeens een foto van haar vroeg en haar héél hard vastpakte … een paar dagen later stond die foto op een blog met als titel : mijn goede vriendin ! Dus mensen … geloof ook niet alles wat je leest é 🙂 Ik heb geleerd dat er veel fake dingens gezegd en getoond worden en dat het héél gemakkelijk is om te doen alsof  .. vraag me niet wat je daaraan hebt .. volgens mij is iemand die continu tussen de bv’s wil zijn zonder zelf eentje te zijn, een beetje zielig bezig of op zoek naar bekendheid ?.. aan alle bv’s jagers en foto’s jagers nog héél veel plezier  (wist je dat het voor sommige een hobby is? ) 🙂 ;-)  en aan alle fakers : vergeet vooral niet een foto te posten van jou met één of ander bv….en te schrijven  : mijn goede vriendin ! hihihi grapje 🙂 Zo heb je 10 minuten “bekendheid” gehad..En aan degene die echt bv’s kennen : so what ?

enfin over ECHTE vrienden gesproken  : kijk eens wat ik weer heb gekregen 🙂 een super foto van ARTURO ! Thank you my friend  !

pauline-gr-copy

~ door Pauline Grossen op januari 26, 2009.

28 Reacties to “BV’s ?”

  1. Ja ik zie en lees dat ook soms zenne ! Maar kmoe dermee lachen!
    ly girl
    xxx

  2. Zolang het onschuldig blijft is het niet zo erg, die kids willen gewoon dromen !Maar als je overal moet rondvertellen dat je bevriend bent met één of ander bv, of het nu waar is of niet, dan mag je je inderdaad de vraag stellen waarom ze dat willen rondvertellen en aan andere tonen? Soms getuigt zwijgen van een grotere respect en klasse dan het etaleren van je leven (of het nu gaat over vriendschappen met bv’s , je leven, je vermogen of andere gevoelige thema’s)

  3. @Dirk : je kunt het beter zeggen dan ik 🙂 da bedoelde ik dus hihi

  4. Haha ik weet waarover je het hebt

    maar ja laat ze maar doen xD

    BTW Arturo WOW!

    Plien en Vero en Geert –> Ti♥Amoo!_<33.

  5. zo’n leuke HK fotoww <33
    da bvs gedoe is gewoon voor interessant te doen ! trouwens wie kent er gene ?? er woont zelf eentje in mn straat maar vrienden ? in hun dromen xD

  6. goed gezegd meid🙂
    kebjegraag!
    ook prachtige foto trouwens!
    kmisje massas!

  7. I tried to read it, but it is too much.
    What does it say ???

  8. Ik snap het ook niet, het zijn maar mensen.. Als je ze nou echt geweldig vind, snap ik dat je een keer met ze op de foto wilt. Maar verder, wat is er zo bijzonder aan? Het zijn maar mensen, en ik ga ook niet met iedereen die ik ken op de foto. Het zijn dan bekende mensen, maar dat zijn ze, hoop ik, geworden doordat ze ergens goed in zijn, bijvoorbeeld in zingen. Maar er zijn ook mensen die goed zijn in andere dingen, zoals wiskunde of timmeren. Daar ga ik toch ook niet mee op de foto, als ik ze niet echt goed vind?

    Die foto is echt leuk & ook lief bewerkt!

  9. Oh en ik heb nog geen nieuwe site, ik weet nog steeds niet wat ik wil. Ik ga binnenkort maar even verder zoeken enzo. (:

  10. jeetje waar maak jij je druk over !!!
    ook jij schreef eens over de protest modeshow dat je beste vriendinnetje er niet was, maar ik sprak haar en ze is helemaal niet je bf maar wat maakt het uit waar maak jij je druk over
    dat iemand fotos van bf op een site zet is dan net zo onzinnig als deze posting
    weet je wat ik erg vindt een meisje van 12 poserend in kleding van volwassenen en met sm trekjes bah
    @ debbie : niemand vraagt U om het te komen lezen hoor…. punt 2 : leert lezen : in posting protest staat : Alleen maar spijtig dat mijn vriendin Stephanie op het laatste nippertje toch niet meekon !! Stephanie is een model met wie ik al 4 jaar af en toe contact heb (msn , mail enzovoort, geen BV dus !!!) Punt 3 : foto met sm trekjes ? hahahaha waar ? en natuurlijk bestaat je email adres niet : och hoe zielig toch 😉

  11. Niemand weet..
    Niemand weet..
    Hoe die persoon toch wel heet?

    Mss wel Repelsteeltje..

    xx
    BCFE
    Mahal kita

  12. Das kei schattig hoe die foto is bewerkt met HK!!;D

    ilyy❤

  13. Di’s superschattig bewerkt liefje❤
    I love you
    & Je hebt echt gelijk.
    Zo’n dingen zijn echt zielig🙂
    xxx

  14. Haha Lynn^^
    we hebben er wel meerdere namen voor hé😛

    ♥.

  15. haha, ik weet over wie je het hebt :p
    echt zielig hé ^^
    loveyou❤

  16. @ Debbie : gevoelige snaar geraakt bij u misschien dat u zo heftig reageert en wat heeft dat met modellenwerk te maken , ksnap het verband niet echt maar blijkbaar weet u meer dan ik ????? Als mijn post zulke vreemde reacties krijgt avn u dan zou ik gewoon mijn blog niet mer lezen , simpel toch ? Trouwens : ik had het niet over één persoon maar over een feit , lees de post eens goed !En mensen die zich geviseerd voelen ..tja .

  17. Debbie : waarom zou Pauline niet eens gevoelige thema’s mogen bespreken op haar blog zonder direct aangevallen te worden ? Ik begrijp uw reactie niet goed ? Te mediteren zou ik zeggen …..en wat betreft uw reactie over foto’s van Pauline … dat is pas te zielig voor woorden! Ik ben zelf fotograaf, Pauline is een super model met héél veel potentieel… dat brengt soms jaloerse reacties met zich mee zoals die van U ! Uw laatste zin veraadt uw echte motivatie om hier een commentaar te posten : een totaal gebrek aan kennis en héél véél jaloezie …. of kent u Pauline en hebt u haar al ontmoet ? Dat betwijfel ik …

  18. Hi Pauine…

  19. zoals iedereen zegt ik snap wat je bedoeld
    maar laat ze maar doen als dat hun hobby’s is😉 ( niet zo toffe hobby ma ja)

    xxxxx mooie foto met hello kitty !!!!!!!!!

    btw hoe is het met de tekst van romeo en julia ? ly❤

  20. en iedereen die hun geraakt voelt ge moet ons paulintje daar nie mee lastig vallen ze post maar een berichtje wat zij daar over vind.

  21. Das echt hatelijk als mensen zeggen dat ze bv’s kenne terwijl da helemaal nie zo is😀 & ik denk dat we het over eenzelfde persoon hebbe als het gaat over dat bv’s jagen, zo alles doen om erbij te geraken enzo..:P

    loveyouuuuuuuu.<3

  22. Super schattig x
    En je ben precies ng jong hè :p
    LYSM (ll)

  23. Voor anoniem met IP 81.165.26.59 : anonieme reacties worden gewoon verwijderd ! Indien jullie een mening over iets kwijt willen geen probleem maar dan doe zoals ik : heb het lef om je naam erbij te zetten ! Ik wil gerust praten .. als ik weet met WIE ik praat !

  24. Brrr…zo eng als ge da allemaal zegt..
    De wereld zit toch vol met pedo’s hé..=(
    P.S. koddige foto!!❤
    Xx

  25. tjaa.. da is idd wel waar. Ö..
    majaa se.. cutie foto! x3.

  26. omg debbie.. zown bitch! pauline meiske laat u nie doen eh! xxx.

  27. Da’s heel waar wa ge daar zegt !😉
    Ik heb zelf al aan een paar projectjes mogen meedoen (kortfilm,..)
    en vind het zelf fijn om foto’s van toen op bv. netlog te zetten.. Soms ben ik er ook wel fier op :p
    Maar ik stoef er nie over.. Als ge daarmee begint graakt ge zééker nerges😉

    Grtz, x

  28. @ Debbie : Je mag gerust je mening zeggen.. Maar dan moet je tegen de opbots kunnen… Pauline is een super getalenteerd meisje met veel potentieel zoals Dirk al zei…
    & over die volwassen foto’s? Ik denk niet dat u zelf model bent want dan zou u weten dat schmink e.d. bij het modellenwerk thuishoren. Trouwens die foto’s zijn prachtig! En sm? Kan je anders de definitie is geven van sm?! Kdenket niet hé😉 Oordeel niet te snel, en wees niet zo jaloers als iemand meer succes heeft dan jij ooit zal van kunnen dromen… Werk eerst aan je eigen atitude voor je andere mensen veroordeelt😉

    Grtz, x

Geef een reactie

 
