Devil or Angel ?

Ik was zo op mijn pc aan het kijken naar vroegere foto’s en opeens zag ik iets dat ik nog nooit had getoond 🙂 Je weet misschien dat mijn super vriend fotograaf Heinz Toussaint mijn communie foto’s heeft genomen ? Wel die dag waren wij ons weer aan het amuseren en zegt hij zo tegen mij : Plien nu wil ik ook eens een echte duivel foto é , zeker in je “outfit” … hihi ik heb dan allemaal “rare” poses en gekke bekken mogen trekken  , wat hebben wij ons krom gelachen🙂 Nu ja geef toe , het is toch geslaagd é 😉 Ik vind het keileuk om eens “lelijke” foto’s te mogen trekken :-)  allé ik bedoel dan foto’s waar je als model niet je beste profiel moet tonen of  super “mooi” moet wezen, waar het niet belangrijk is of je haar wel of niet goed ligt en heel dat gedoe maar gewoon expressieve foto’s ! Keizalig om te doen 🙂 Je moet dat eens thuis voor de spiegel proberen , lachkrampen gegarandeerd :-))

LIFE IS 2 SHORT 2  BE SERIOUS😉

gewaad_0003-copy

plgw1

~ door Pauline Grossen op januari 27, 2009.

20 Reacties to “Devil or Angel ?”

  1. Haha super zalig!
    ❤.

  2. Plien you’re rock the world <33 xD

  3. hahahahaahahahahahahahahahahhahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaahahahhhahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaahaaaa!

    Je bent zeker het bovenste😛
    Superleuke foto’s Madame!

    x
    BCFE

  4. Leuk !!😀😀
    x

  5. Z a l i g e foto’s !!
    Echt kei sjiek xxxx

  6. hehe zo’n komieke foto’s :p!
    moestj da egt aandoen voorj plechtige communie?😀
    ♥.loveyou’

  7. Vree stoere foto hoor die eerste 🙂
    lyuuu

  8. Heel leuk, vooral de eerste!

  9. dank u wel !!! knuffels
    xxx

  10. welja tis n keer x anders :p
    daarachter mochtje toch wel andere plechtige communiekleren aandoen zeker?! Ö
    ♥.loveyou’

  11. nee nog niks gezien,ma hij moet er nog vss shoots doen hé?niet?
    ja onze jump komt ni aangesprongen hé!:D

  12. O ik vind ze heel speciaal !
    en ja het is echt eens iets anders maar heel mooi ! :-O

    Kusjess x

  13. whaha gij sgraaltjen xD hihii.. kvinnet wel mooi ze! <333

  14. nou leuk zo’n kruis in je mond !!!
    waar ben je mee bezig ???

  15. @Kelly ze wil gwn ff leuke foto’s maken
    die niet altijd even serieus zijn..

    Het is toch eens plezant als je dat kan doen

  16. @ kelly : dat noemt fotografie😉

  17. @kelly : volgens mij van jij van nederland!
    zo’n perfectionistische opmerkingen!
    Modellen kunnen nu eenmaal overal opstaan!
    stop is met al je stomme kritiek op haar pagina’s!
    @pauline : JE BENT FANTASTISCH enja… KMISJE MEISJE!

  18. ow en Kelly : ik heb je net een mail gestuurd en kreeg direct een antwoord terug : je email adres bestaat niet Spijtig é , ik wou je juist uitleggen wat fotografie is 🙂😉

  19. Heillige madam !:p

  20. What a truly great post…

Geef een reactie

 
