HK3

Remember dat ik zei dat ik opeens veel shoots had met HK , dat is weer zo een foto🙂 Ik vind die wel speciaal bewerkt 🙂 Vandaag zal ik niet veel tijd hebben om te chatten ofzo want ik heb morgen 4 toetsen ! 2 heb ik al geleerd , de rest moet ik nog doen want ik was eerst nog naar de dictieles ! Best druk dus  ! Ik kreeg ook tof nieuws  : het zou kunnen dat ik nu in het weekend al mag dansen met de cheerleaders 🙂 WOW ! Alles hangt ervan af of mijn  danspak op tijd zal aankomen (ik moest die bestellen é) Ik ben benieuwd amai, maar is het niet voor nu in het weekend dan zeker volgend weekend 🙂 Keileuk dus !

_mg_1358-copy-2

Over totaal iets anders en super droevig  : spreken jullie ook zoveel van wat er gebeurd is in Dendermonde met de arme baby’s ? Wij op school spreken daar veel over en ik snap niet hoe zoiets kan gebeuren  !  Zooo erg é !!!!!! Ik will héél véél sterkte wensen aan alle families van de slachtofferjes !

~ door Pauline Grossen op januari 27, 2009.

37 Reacties to “HK3”

  1. oooooooooooohhhh, very nice picture🙂

  2. prachtige foto!
    ja wij sprkn daar ook veel ovr want we zijn vorige week op bezinningsdagen geweest en verbleven in een soor van hotel en er zat daar ng een groep met kinderen van het 1ste leerjaar en die klas waar ze normaal zitten grenst aan de creche in dendermonde, dus er waren daar kindjes waarvan de zusjes en broertjes in de creche zaten en ook leerkrachten die daar kinderen hadden! er was dus superveel paniek! egt erg!
    kvind et supererg!
    kmisje pauline!
    xxx

  3. vree mooi meid !

  4. @ sara: kja erg é , mn best vriendin heeft familie wonen daar en hun kind ging naar die creche , twas oook effe paniek zenne ! Amai maar wat jij vertelt da moet nog erger zijn geweest voor al die mensen !

    xx
    lY2 kmis je ook

  5. MoOiie foto x
    En by ons op school ook znne …
    Super erg !!
    Bedankt dt je hebt uitgelegd hoe ik reacties moest zetten🙂

  6. haha joepie Yenn , het is jou gelukt 🙂 Bedankt é !!! En vergeet mij nie te vertellen hoe het gegaan is bij die modellenbureau🙂 Suc6

  7. Hiie ,, zal ik zeker doen !
    Maa jij dn ook hè🙂
    Kheb een cadeautje vr valentijn x

  8. ow cool 🙂😉
    xxx

  9. ja das ook wel erg!
    twas egt superhard paniek!
    en ziejet zittn om es meme te shooten wat marc zei?
    kmisje me prachtig meisje!
    kwiljenooitmeerkwijt!

    x

  10. jaja kheb geantwoord naar Marc é ! Dus je mag hem nog gerust lastig vallen hihi 🙂
    xx
    <33

  11. haha🙂
    komt wel goed🙂
    kziet wel zitten🙂
    khebjegraag!
    en succes me de toetsen ee morgen!
    lys
    tot binnenkort!

    x

  12. Kei mooie foto,
    en tis bij ons ook al veel ter sprake gekomen ik leef met de slachtoffertjes en hun familie en alle mensen mee xx

  13. Ooo ! Die s ook al zooo mooi !! :-O En zo spontaan !

    Kusjess x

    Ps.: Heb je je mail nog nagekeken ?

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  14. O en dat van Dendermonde had ik even niet gezien dat dat hier ter sprake was.

    Zoooo erg ! Ik word er zooo kwaad van ! Wat bezielt iemand om zoiets te doen ? Ik stel me er heeel veel vragen bij maar het is gebeurd😦 Het enige wat we kunnen doen , en waar we ons allemaal voor kunnen inzetten is STEUN geven !

  15. Supermooie foto schatsiéééééé❤

    x
    BCFE
    Mahal kita

  16. cool bewerkt!:D
    op school praten wij er niet echt over ma wij denken er el aan,mega-erg!!
    die heeft echt geen gevoelens hé!

    ilyy

  17. Veel suc6 hé meisje met je toetsen
    de foto is echt suuuper sjiek!

    K’heb morgen examen drama
    en we moesten map aanleggen met prenten over gevoelens
    K’heb een paar krachtige emoties van jou gebruikt😛

    En ja idd, heb gisteren nog me je mama gepraat over Dendermonde😦

    Ti♥Amoo!_<33.

  18. lieveke …mummie zei net (met rode kakken!!) dat ze vergeten is te vertellen dat je daarvoor mijn hulp nodig had , foei é🙂 khoop dat het toch gelukt is ? Kzal duimen voor morgen !!!
    LYgirl
    xxx

  19. wel ja je mag altijd nog tips geven
    (via netlog ofzo😉 )
    berichje ontvangen toch :p

    Maar super lief!
    en Mamie moet zich ni schamen ze😉

    Love you guys!❤. (girls xD)

  20. Owja! ik heb pas om 14.20 exa!
    DUS morgen woensdag😉
    DUS je kan nog steeds helpen xD xD

    T’zou wel tof zijn ze als’t was ma 1 mini onnozel dingetje😀

    ❤. Love u! Je T’aime! Ti♥Amoo!_<33.

  21. moooooie foto!❤

  22. hello kitty !!!!!!!!!!!! super mooie foto
    zeker die kleren echt gaaf

    xxx laurence

  23. Pst Sgattie!: Tis gelukt zenne^^
    Ze vonden men ideetjes super goed en leuk

    Morgen nog 2 exames ze!

    Rarara welke? Muziek en Beeld😉
    Ghii t’hopen dat de docent ni wegloopt xD

    Ti♥Amoo!_<33. Knuffs!

  24. Echt Super! En ook leuke effecten!

  25. Hyee Pauliinee x
    Je staat by my op Netlog🙂

  26. Die foto is echt kweeni-oe-cool ^^
    ♥.loveyou’

  27. Superleuke foto, je hebt een leuke stijl! ;D

  28. Supeeeermooie foto Ö😉
    x

  29. ha hier🙂 super dat het jou gelukt is 🙂 haha muziek ? Zingen ? hihi en beeld ? wat moet ge dan doen , lijkt mij wel nog leuke examens 🙂😉

  30. jep zinge!Ö omg! hihi😀
    Kom je ni meedoen?
    zijn simpele liedjes😉 haha

    en beeld is weer zo met prenten😉
    Ja is goed te doen ze😉 ♥ ly²

  31. haha ik kom af 🙂 😉

  32. super xD
    jammer da ge sgool ebt
    moogt altijd backing zijn xD
    mss beter rollen omdraaien?😛
    ❤.

  33. Plinn Massas Mooii Ftoo
    Die is superheilig
    :aanbidt Hello-Kitty:
    Ik Was Mee Achter De Kroon xD
    :))

  34. Heey Pauliinee x
    Ik heb veel skiiniis ..
    Rood Blauw wit groen zwart maar rose ,, daar zoek ik smn mtj achter !
    LY

  35. Zalige fotow,,

  36. Prachtig paulinetje!
    (l)

Geef een reactie

 
