Lianne, Lara & Co :-)

Vandaag ben ik naar Brussel gereden voor een casting en het was super leuk  :-)  Normaal gezien is dat héél saai , je komt ergens aan , moet je naam op een blad papier schrijven, als je pech hebt en er zijn véél mensen voor jou dan moet je uren wachten om dan .. gewoon tegen een witte muur te gaan staan , even glimlachen , klik klak , foto, that’s it  ! Dank u .. wij laten u iets weten ! 9 kans op de 10 heb je die opdracht niet want ze zoeken juist iemand die in een 140 past of iemand met super blond haar of  een kleinere of.. of .. of  …   En omdat ALLE castings in Brussel of Antwerpen zijn  kan ik er nooit zoveel doen ! Ja dat is een nadeel van zover  van alles te wonen é  ! Maar vandaag was de casting super leuk ! Zoals altijd was het druk, alle kids van alle leeftijden van alle agences :o:o  Ik kom daar dus binnen en ik hoor zo een mama zachtjes zeggen tegen haar dochter  : kijk dat is Pauline 🙂 En dan nog een andere mama ook ! Ze kwam dan naar mijn mama om zich voor te stellen 🙂 Leuk é … De mama van Lara en de mama van Lianne waren daar dus  en kwamen met ons babbelen , zo leuke mensen !!!! En toen een beetje later Free ook nog binnen kwam dan was het dus helemaal leuk é 🙂 Ik vloog haar in de armen  :-)  Na mijn casting, die juist geteld 30 seconden heeft geduurd  ,  zijn we nog blijven plakken🙂 Alle kids waren al geweest voor de castings maar het was zo gezellig dat wij daar zeker nog een half uur ofzo gebleven zijn🙂 Ik vond het zo leuk om te horen dat ze allebei mijn blog volgen en mijn foto’s super vinden en ik kreeg zoveel complimentjes dat ik er nu nog rood van ben  :-)  Dus wil ik zeggen aan de mama ’s van Lara en Lianne : reuze bedankt voor alle lieve woorden🙂 jullie hebben 2 schatjes en ik ben er zeker van dan ze het super gaan doen ( en al doen) 🙂 Watch out  !!!  2 talenten op komst dus 🙂

Ik kreeg onlangs ook  foto’s binnen van een niet geplande shoot  :-)Ik was ergens toen ik de vraag kreeg of ik eventjes wilde poseren voor 1 of 2 foto’s 🙂 OK dan maar 🙂 Gewoon hoe ik was, geen MU, geen speciale ingewikkeld belichtingen en geen visagie , pure me dus ! En ik vind de foto’s best wel mooi hoor ! Dat was denk ik mijn korste “shoot” ooit , wel geteld  5 minuten 🙂

989

En eentje bewerkt🙂

59897-copy

~ door Pauline Grossen op januari 28, 2009.

35 Reacties to “Lianne, Lara & Co :-)”

  1. Mooooi !! Voor zo een snel shootje tussendoor sta je er weeeer prachtig op ! :-O

    Kusjess x

  2. Haha leuk!😀
    Mooie foto’s ook!😉

  3. Ooh kei tof!
    zo lief van die meisjes

    en alweer naturel is zo prachtig!
    die MU-foto’s ook hoor
    maarja je blijft ntrlk een meisje van 12🙂

    I love it!❤.

  4. Hoe ist geweest met je examen ????
    LY

  5. Goed é check reactie op HK3😉

    ^^ ghii😀

    Ti♥Amoo!_<33.

  6. heej❤
    tis al nen tijd geleje da ik nog ies een reactie gezet denk ik mar kheb altij te weinig tijd enzo.. ooh nee kmoet nog keivel fotootjes bekijke enzoo!! khoop da ik morge ofzoo ies wa tijd ga hebbe! ma deze 2 foto’s zijn echt super! mar den tekst heb ik nog ni kunne leze want mijn ma zit al te zage da ik moe gaan slape xD
    hihi.. dadaa!❤.

  7. Supermooie foto’s.

    Naturel is inderdaad het beste Fieke, maar die met overdreven make-up vind ik superschattig❤

    x
    BCFE
    Mahal kita

  8. Lynn heeft gelijk ^^
    die roze HK is machtig!
    en trouwens zonder MU
    is ze ook cute ze xD LoL😀

    <33.

  9. Lieveke, bedankt voor je complimentjes………..we vonden het ook keigezellig om je te ontmoeten, was complete suprise!!!!

    Wie weet, 1 topmodel en 2 beginnende modelletjes in 1 shoot………jullie zullen heel veel leut hebben denk ik!!!

    Dikke knuf, Hellen en Lianne

  10. Lieveke, bedankt voor je complimentjes………..we vonden het ook keigezellig om je te ontmoeten, was complete suprise!!!!

    Wie weet, 1 topmodel en 2 beginnende modelletjes in 1 shoot………jullie zullen heel veel leut hebben denk ik!!!

    Dikke knuf, Hellen en Lianne

  11. supermooi jong🙂
    je bent egt prachtig ee!
    kmisje! x
    @fieke : hoe ging je examen?

  12. Prachtig weer! Heb nu ook een blog😉

  13. Ik heb trouwens nu ook een blog (A)

    http://anandadj.wordpress.com

    xx

  14. @ Sara (en Plien en de rest dat et wil wete xD)
    Super! muziek was kei zalig!
    hehe en k’heb een liedje van stage mogen zinge^^
    Was zo tof om te doen
    dan moestje zo voorbeelden geven van wat je ermee kan doen enzo..😉
    En beeld viel wel mee xD
    ma man die vragen die zei et antw altij zelf xD
    ❤. ly!

  15. Tis wal een mooie foto, die eerste!!!
    X LU

  16. Die eerste is echt mooi!!
    en hoe was je dag vadnaag?:D

    knfus❤

  17. hzetzelfd eh!;-)
    ik dacht dat ik zo een buis ging hebben op frans maar ben er uiteindelijk over!!:D
    Wat verteld?:p

  18. ah daaat!:D
    Dat aan zee daar?
    Dat heeft hij wel gezegd toen ik de shoot bij hem deed!:)

    ilyy

  19. Ja spijtig!:D
    Haha

  20. idd 🙂
    xx

    @ Fieke : super goe !!!! Twas precies plezant 🙂

  21. Pauline, are you there ?

  22. Ja twas spr!
    hehe en das zo’n wijze
    die muzieklerares^^
    en ze vond men voorblad cool
    (was zo me foto’s van jou met de micro :p
    en die met de gebroken cd xD zalig!

    Ily❤.♥

  23. Ze vroeg zo eerst of ik da was (vroeger dan😛 )
    Lol moest effe lache, we hebben echt nog zo’n 5 minute
    zitte zeveren over men haar xD ma leg da wel eens uit😛

    <33. Knuff

  24. @ Jason : I have to eat ! But I am coming 🙂
    @ Fieke 🙂 super dat mijn foto’s daarvoor dienen ! Ikke blij 🙂😉

  25. Ja kzal je da is laten zien😉 ma nu ligt da nog op school é😉
    Ja ze was verwonderd ze van die foto’s😛
    denk vooral die met gebroke CD😉 ♥.

  26. Ja was ok een coole idee é zo een shootje met allemaal CD’s🙂
    Kvond het ook leuk om te doen 🙂
    ben benieuwd 🙂
    xxx

  27. Ja da was idd een mooi resultaat!
    ma kvind die HK ook super ze me da rokje^^

    Ti♥Amoo!_<33. Knuffie!

  28. Die eerste foto is echt mooi!

  29. Lieve schat.
    Die eerste foto is echt leuk!🙂
    Ik mis je zóoooo!
    We moeten echt nog is een shoot regelen❤
    Love you!

  30. Diee zyn zoo pràchtig.<3

  31. Kei leuke foto’s!!
    idd heel mooi voor een kort shootje zonder MU enz tussendoor!
    Moet tof geweest zijn zoveel complimentjes xx

  32. Bedankt vr u reacties en mailtje!!!!
    die fotos zijn weer prachtig! kvin da wel mooi, zo zonder mu enz

    xx

  33. Dit vind ik het mooiste…puur en natuur🙂 .

  34. Is het free vekeman Die zit (zat) op mijn school!!
    Das een lief meisje hee!

    Bye justinee

  35. ja Justine , Free is super lief en mooi🙂
    xxx

Geef een reactie

 
