Puzzel

Gave speciale shoot gehad en ook gave bewerkingen op de foto’s  :-)  More 2 come of course  !! Je neemt dus de foto , print het uit en dan puzzelen maar  :-)  grapjeuuuuuuh

36-3-copy-copy-copy



~ door Pauline Grossen op januari 29, 2009.

17 Reacties to “Puzzel”

  1. I like the colors !
    xxx

  2. Super é
    heb er al werkje mee xD
    I know I’m fast xD
    ❤.

  3. zaaalig🙂
    kmisje!

    x

  4. coole foto😉
    die jas van roxy is super mooi❤

    xxxx

  5. wauw u haar en uwe shmink!!!😮
    das kei mooi zal wel veel werk aan gwst zijn !!
    ma wel echt waar super mooi !
    ❤ ly

  6. :p Ok , ik zal dan gaan puzzelen..;-)

  7. Haha leuke bewerking!😉
    kheb vandaag eens een dagje geen school😀
    CU Soon!
    x

  8. Die is suppér.<3

  9. Moooi !
    Eigenlijk geen slecht idee om uit te printen en dan te puzzelen,, misschien doe ik het wel eens als ik tijd heb!🙂

    Kusjess x

  10. Omj die foto zelf is echt kei sgoon :p maar de tijd dat ik nog puzzel is wat gedaan :p xxx Knuffs

  11. veel plezier emma 🙂😉
    xx

  12. Kei grappige foto Pauline!!🙂
    Pauline, keb gisteren iets ontdekt, een vriend van mij, Gil, heeft ook meegedaan in ‘de helaasheid der dingen’ en ik vroeg mij af of gij die Gil ook kende.. (blond gekruld haar, redelijk klein,.. zegt et u iets?)
    Xx

  13. amaj zo wijs!!
    uu haar en u mu enzoo..
    en dn zo coewl bewerkt..
    egt supr!😀

  14. I love you!❤

  15. benje altijd zo mooi ?!
    echt , gzy zotmoooooi
    kheb u ook al toegevoegt op netlog ;D
    kvind u echt ’n mooy meisje!
    en kunje my dan ’n beetje raad geven over model zyn?
    x

  16. ja hoor , stel maar je vragen ik beantwoord ze zeker 🙂
    dank uuuu
    xx

  17. erg leuk raadsel, kijk voor onze raadsels eens op http://www.raadsels.net

Geef een reactie

 
