Post !

Vandaag was het echt postdag voor mij ! Eerst kreeg ik zo een pakket van taxipost🙂 Met erin lekkere snoepjes🙂 Die zijn opgestuurd door mijn vriendin/model Zoë🙂 Ze was eens hier bij mij thuis geweest en ik had haar een heleboel dingen gegeven van mij (kledij enzo)  en in return stuurt ze mij een heleboel snoepjes : zooooo lief é 🙂 Dank uuuuuuuuuu

dscn2709

Dan kreeg ik 2 leuke postkaarten uit America🙂 Jason had mij kaarten gestuurd 🙂 Altijd leuk zo post krijgen  :-)Thanks Jason !!!!

dscn2717

dscn2713

en dan kreeg ik van Arturo email post : nieuwe werkjes  ! Hier eentje van  … Thanks Arturo !!

fairy-pauline

en uiteindelijk kreeg ik ook “fanpost” uit  Polen of is het Rusland ? Ik begrijp er niets van🙂 Alleen maar I love this song 🙂 ;-)  De rest is in en vreemde taal maar blijkt dus dat ze dat clipje waar ik in speel van The Minimalistix  zot draaien in Polen en Rusland  !!!

1180541807_minimalistix__whistling_drive_www

Post genoeg dus 🙂 Vandaag was echt een postdag 🙂🙂

~ door Pauline Grossen op januari 30, 2009.

10 Reacties to “Post !”

  1. Haha Amaii!😉
    Tof é, zo veel post krijgen😀
    x

  2. PS: Nu kennen ze ons plien zelfs al in Rusland/Polen Ö😀
    x

  3. At last, I am online.
    Thanks for the blog:-)
    You’re welcome too !!!
    xxx

  4. Ik heb ook nog iets voor u, moet ik dat opsturen.

    Da’s zo’n kaartje van u kerstfoto😉 van in Antwerpen die liggen met hopen in de Mc Donalds😉

    x❤
    BCFE

  5. Superleuk om zo post te krijgen!
    Ik heb youtube dat clipje The Minimalistix ook eens bekeken, keicool!🙂

    Kusjess x

  6. Oh das wel leuk zo veel posts uit het buitenland en zo^^
    Mooie bewerking alweer van Arturo^^
    ❤.Knuffs

  7. Hej liefje!
    Alles goed?
    ’t Is allemaal goed,
    zolang het op een zondag is🙂
    & niet in de krokusvakantie🙂
    I love you!❤

  8. Hha cool!:D
    Is leuk he zoveel post krijgen?^^

    knufs❤

  9. cool zeg !

  10. zo lief van zoë vor die snoepjes =P
    en zo coewle van jason!! hhee..
    Die bewerking vn Arturo is egt mooi!!
    hihi.. xx.❤

Geef een reactie

 
