Vero Moda II

black_doll_by_bramp

and backstage fun with wilfriedjeuh 🙂 !

1560

Make Up 🙂

dscn1542

dscn1569

OMG ! Ocharme de Wilfridjeuh , hij heeft nogal afgezien dien dag 😉

dscn1557

Allé eind goed alles goed 🙂 Wilfriedjeuh verdient een smak voor zijn inzet  :-)  Goed model .. zeker voor herhaling

dscn1559

~ door Pauline Grossen op januari 31, 2009.

18 Reacties to “Vero Moda II”

  1. Jaa het was een engels toneelstuk en dan moeste vanvoor zo in het engels praten en acteren enaal haha😀 ma ik was altijd aan het lache xD

  2. Wat een leuke foto’s😉

  3. Zo leuk ^^
    een heel verhaal gwn😉

    Ti♥Amoo!_<33.

  4. Mooie foto’s!

    Kusjess x

  5. I like these pix.
    Talk to you soon😦 ?

  6. Haha doe de groetjes aan den wilfried als ge em ng ns ziet he😉 Echt kei sgone foto’s! xx Janne

  7. Die eerste foto is super😀
    de rest ook natuurlijk😉
    x

  8. Zo’n toffe opdracht!!
    De eerst is mijn favoriet🙂
    Xx❤

  9. Hahaha, echt zalig! xD
    We moeten dringend nog is samen nr SaSa met de bende! ^^
    Nwly x

  10. Hhaha,
    diie foto’s zijn supper mooooooooiii.<3
    & amaii, diie Wilfried heeft persies echt op zn po’s afgzien haha ;p

    iloveyouuu x

  11. Wauw die eerste foto is heel mooi!
    En ook echt een leuk idee, met een paspop!

  12. zo moojj!!
    Whaha wilfriedje toch..ocharmekes xD

  13. Ik heb nog een foto van je bewerkt, ik hoop dat je ’t mooi vindt. (: En als ik nog iets moet veranderen, zoals het zinnetje, moet je het zeggen.

  14. Hey, bedankt voor jullie reacties, ik ben er niet maar ik zal later wel alles beantwoorden🙂

  15. wauw is wel is een leuke opdracht he😉
    en zeker mooi fotos:o
    loveyou

  16. prachtig.x <33

  17. De foto’s van Marc Molier voor Vero Moda ö
    ik heb ze ook gezien bij Marc,
    ze zijn echt goed geworden !!
    x3

  18. stoerderd<3

Geef een reactie

 
