Mijn WOW weekend- deel 1

Wat heb ik een super super super weekend gehad  :-)  Het begon eerst met mijn repetitie voor the Cheerleader natuurlijk , altijd heel tof maar toen ik daar was hoorde ik opeens dat ik mocht meedansen voor de B team dezelfde namiddag !!!! OWjeeeeee 🙂 Een beetje paniek é ! Ik dus vlug naar huis iets gaan eten en mij klaarmaken en dan mocht ik direct terug naar de arena voor enkele posities repetitie (had ik nog niet gehad!!!) En dan was het zover é  🙂 Ik was wel super zenuwachtig hoor ! Gelukkig was het “maar” voor de B team en was er niet zoveel volk omdat Base (hoofdteam) die dag op verplaatsing speelde ! Goed dus om te oefenen ! Natuurlijk zijn er een paar dingentjes fout gelopen  maar al bij al ging het goed🙂 Ik had enkel moeite met alle posities te onthouden , want ik wist helemaal niet waar ik moest zijn , naar waar lopen tijdens welk liedje :p:p mens dat was best ingewikkeld omdat  mijn posities voor elk liedje veranderd en ik het pas kreeg juist voor dat het liedje begon  ! En dan onthoudt het maar é  !!!!!! Dus dat kan zeker beter maar het is dan een kwestie van het gewoon te worden 🙂 Voor de rest zeiden een paar “grote” Cheerleaders die waren komen kijken dat ik het goed heb gedaan , Bo vertelde dat zij bij haar eerste keer een totale black out had gehad  ! Gelukkig is het bij mij niet gebeurd 🙂

_mg_7566

_mg_7580

Jullie krijgen nog een filmpje en dan de rest van mn weekend 🙂

~ door Pauline Grossen op februari 1, 2009.

17 Reacties to “Mijn WOW weekend- deel 1”

  1. ow so cute in her cheerleading uniform !!!

  2. super🙂

  3. Ooh lijkt me idd zalig
    en wel logisch dat er enkele probleempjes waren é meid
    maar da ga je zeker minder en minder hebben!
    Ik zie dat dat meisje er ook was ^^
    Wss wel tof dat jullie samen konden dansen!

    Ti♥Amoo!_<33 Knuffs

  4. cool daje zo twadde mag doen wii ! kzouw da ook graag willn🙂

  5. Daar waarde gij dus!

    Maar wel super hoor meid<3

    x
    BCFE
    Mahal kita

  6. oh zalig🙂
    als ik zo jou foto’s zie,
    heb ik echt zin om terug te beginnen cheerleaden ;p
    ’t was een zalige tijd ;D
    dus geniet ervan,
    weinig meisjes krijge de kanse die jij hebt😉
    & verdient!🙂

    en ik zal is vragen maar ik denk dat 1/3 ’t makkelijkst zal zijn🙂

    Love you!

  7. Ooh cool meid!
    Gelukkig is alles goed gelopen!:D
    heb net email gecheckt en heb foto’s nog ontvangen van mij alleen van Kvd,heb jij er ook nog gehad?

    Knufs❤

  8. OK Julie , ben benieuwd 🙂 Tga cool worden !!!
    LY xx

  9. @ jelka : ik heb er ook een hele deel gehad maar niet onze jump 🙂😉
    xxx

  10. das ggd meid😉
    &; zo sjiek jong ^^
    we zijn fier opj! ♥.ly’

  11. Amai zo mooie pakjes die jullie aanhebben !
    Echt sjiekk !!
    Dat zal wel een superweekend geweest zijn!!

    Kusjess x

  12. dank uuuuuu🙂 maar er zijn nog mooiere kleren bij Base hoor 🙂

  13. Tof, mooie pakjes, nog veel plezier x

  14. leuk!
    Toffe pakjes.
    XX ly

  15. Amai leuk weekend!😀
    x

  16. Cheerleader wat ben jij goed !!!

  17. Gij kunt k wel goe danse za!!;)

    doe gij alleen ma dit soort dans..

    f doe gij k nog ander soort fso??(bv hiphop..f jazz fso;)

    x

Geef een reactie

 
