AIFW

aifw

_mg_7851

_mg_7653

_mg_7844

Filmpje is op komst 🙂

Met dank aan Swart

~ door Pauline Grossen op februari 2, 2009.

31 Reacties to “AIFW”

  1. Mocht jij daar lopen :O

    Heel vette foto’s!

  2. cool😉 u haar is kei mooi gedaan❤
    da staat echt bij u

    xxxx laurence<3

  3. zo massz cool meid!
    &; die tweede foto is precies zo’n filmster op de rode loper ^^
    massz graaf😀
    ♥.loveyou’

  4. Ben je toch naar Amsterdam geweest :O Waarneer? Mss hadden we kunnen afspreken.

  5. Uw hare zijn echt mooi gedaan !😮
    En die klere zijn ook heeel mooi gecombineerd!
    En wat fijn om daar te mogen lopen, denk ik !

    Kusjess x

  6. U haar kei mooi!:D
    Mooie foto!<3

  7. very nice🙂
    xxx

  8. prachtig gedaan!
    kmisje pauline!
    we moetn dringend ng es afspreken he🙂
    x

  9. schattekes , ik moest zelf niet defileren daar ben ik te groot voor , het was voor kids tot maat 140🙂 maar ik was wel uitgenodigd en mocht hélemaal op de eerste rij gaan zitten naast Daphne Deckers .. ik wist niet wie het was tot Heinzie zei tegen mij dat het een BN was hihi

  10. Jaloers!!! zo mooi je haar!! Ö❤.

  11. Je haar is echt PRACHTIG❤
    En je kleedje ook!
    Je hebt dus toch een kleedje gevonden!😀

    x
    BCFE

  12. jaaaaaaaaaaaa toch é ! Was ik een beetje deftig genoeg 😉

  13. Zeker zeker amai!😛

    x
    BCFE

  14. :-):-)

  15. Wooow kei sjiek en je haren zijn daar supermooi op, en je hebt kei sgone kleren aan!

  16. dank u Janne ! alles goed daar ??

  17. tis ook nog Tinky Winky😉
    haha😀
    ooooh,
    je bent geweest😀
    dan heb je Lynn gezien ö
    zo leuk😀

    maar lieve schat,
    kan je 8/3?
    da zou makkelijker zijn!
    LOVE YOU

  18. & Oja,
    u haar is geweldig! (l)
    Mama zei het ook ;D❤

  19. Amai, weer zulke mooie foto’s van je en die ene met Lianne is zo lief!!! Ze is zo trots dat jullie waren gekomen uit Middelkerke, echt super.

    En superlief dat jullie mam zoveel foto’s heeft gemaakt van de show, heb ze op de hyves pagina gezet.

    Oja, als je nu jullie poedel knuffelt denk je dan ook aan Lianne? (hahahahaha)

    Dikke knuffel voor jullie allen,

  20. okay,
    nu ga ik echt moeilijk doen😀
    maar mijn liefste mama zegt dat het toch beter 1/3 kan ?
    als da lukt dan is ’t vastgelegd😀
    Love you!

  21. no problemo schatje 🙂

  22. okaaaaaaay !😀
    dan is’t goed ; )
    shoot met de kledij van de mama ?🙂 <33

  23. Hey Pauline, prachtige foto’s amai, je haar zit daar zooooo mooi en dat strikje is ook keimooi. Zou een mooie poster zijn!

    xxx
    Rani en Tessa

  24. snix pauline & Super hier :p

  25. Pauliinee x
    Kheb een castiing🙂
    Ps een vraagje wie brengt jouw altijd ?

  26. Dank u Lieverdjes !!
    @ Rani& Tessa : dank uuuuuuu, ik heb er zo in alle kleuren (die strikjes) Cool é🙂 Knuff
    xxx

  27. @ Yen : WOW mega mega cool ! Vertel !!!! Van die agence die ik je had doorgegeven ? Stuur een mailtje é 🙂😉 Mn papa brengt mij of mama !!!!!!

  28. Jhaa🙂
    Ik heb je een mailtje gestuurd op Gmail x
    Byee x

  29. U haar is écht PRACHTIG op deze foto’s Pauline!!
    En dan nog met zo’n overschattig speldje!!
    Da maakt het hélemaal af!!
    Xx❤

  30. Euuuhmm..Die 1ste foto vn u met da speltje eh..is da als fotoshoot bedoeld fso??

    ps: prachtje!!

    hier zijn u reactietjes dus;)

    loveyouu

  31. U haar was prachtig die dag! ❤

Geef een reactie

 
