1st time !

Allé hier dan de beloofde video van mijn 1st optreden met de cheerleaders ! Wat was ik zenuwachtig zeg .. ik ging ’s morgens nog niets vermoeden naar de training en daar hoorde ik dat ik mocht meedoen  een paar uur later  !!!! Geen repetitie dus maar direct “for real” . Ik heb denk ik  6 dansjes mee kunnen dansen ! Niet slecht hoor als je weet dat ik maar 5 maanden mee train en dat maar 1 keer per week🙂 Het moeilijkste was de posities onthouden want dat had ik nog nooit gedaan en daar trainen wij ook niet echt op :p Je ziet voor elk dansje bewegen wij anders en veranderen wij van positie ! Soms wist ik echt niet meer naar waar ik in godsnaam naartoe moest gaan 🙂 Dat weet je pas na een tijdje en het verandert ook in functie van hoeveel kids mee kunnen dansen, best ingewikkeld dus ! Het is ook zo dat je pas als je daar bent echt weet welke dansjes je gaat moeten dansen ! We kregen net voor wij opging elke keer vlug de titel van het dansje … djezus  mijn hoofd stond op koken 🙂 Welk dansje hoort daar nu weer bij ???? Als je op 5 maanden tijd zomaar eventjes 24 dansjes de revue ziet passeren in een hels tempo dan ben je toch even je kluts kwijt 🙂 Ook met de pompoms zelf had ik nog nooit gedanst, ook anders hoor dansen met de vrije handen en opeens zulke dingens moeten vasthouden 🙂😉 Er zijn een paar schoonheidsfouten maar ja de andere dansen al jaren é, je kunt het dus niet echt vergelijken , verder véél trainen is de boodschap  maar ik was best tevreden 🙂 en mijn trainster ook !! Ik moet nog 12 dansjes kennen van de 24 !!! OMG :p Waarom trainen we niet 2 keer per week of meer zeg !!!!!

~ door Pauline Grossen op februari 3, 2009.

23 Reacties to “1st time !”

  1. Wow seg! meid amai
    da heb je echt al spr gedaan hoor!
    en dat voor je eerste keer echt Ö
    Fantastisch, k’zou et je ni nadoen xD

    Ti♥Amoo!_<33.

  2. Super !!
    Allee, kga nog eens moeten gaan kijken naar Oostende😉.

    x

  3. Wooow echt kei sjiek &
    proficiat met je prestatie xx Knuffs

  4. dank u girlzzz🙂 ben blij dat mn eerste keer gedaan is hoor 🙂

  5. Amaii popo!
    supper zegg.Ö
    N dikke proficiat,!!!<3
    Doe zo verder héé😉

    Ivuuu x

  6. Ik jou ooookk!<3
    Tuurlijk, bij jou daar ookk?😀
    & oe ist op school,
    nog altijd zoveel te leren? (:

    Iloveyouuu x

  7. Omgggg, echt goe gedaan ze sweety! ^^
    You rockkkkkkkk…😀 x❤

  8. Pauline!!!
    Wa gy allemaal kunt jong!!
    Das écht sjiek en da dan ng op zo’n korte tijd!!
    Chapeau!! Petje af!!:)
    Xx

  9. hihi helentje ! zo lief 🙂 maar da zou je ook kunnen zenne🙂
    xxx

  10. Aanstekelijk zo’n optreden! Ge doet gij dat zeer goed, ’t zal niet lang duren of Oostende wint weer alle thuismatchen!

  11. jawel, maar ik heb het super druk met school en zo en dan duurt het wet lang hé!
    PS toffe dansjes!!
    XX ily

  12. @ Denis: ja moest da maar waar zijn! Zal voor volgend jaar zijn denk ik🙂;-) bedankt voor je reactie 🙂 groetjes thuis !

  13. Heej Plientje!!!
    Zo supergeweldigmegaformidastisch!😀 Ik ben echt ondersteboven, en dat voor een eerste keer, dan ben ik pas benieuwd als je dit een tijd doet :O Jij danst de pannen van het dak!
    Ik zie je graag!❤ (alweer véél te lang geleden!)
    Silke X

  14. Je hebt dat heel goed gedaan!😉

  15. Mooooi gedanst ! Ik zou nooit zo die pasjes kunnen onthouden ! Al die verschillende pasjes !! GOED GEDAAN JE BENT GEWELDIG!

    Kusjess x

  16. echt goed gedaan🙂
    waar doe je het ?
    <3x

  17. In Oostende ! Is cool ze om te doen , raad ik iedereen aan 🙂

  18. Hahha,
    ik heb het ook een jaar gadaan !🙂
    maar ikmoest stoppen omdat het ver rijden was,
    en Oostende is nog verder.
    dus mioj ga je daar nog niet zo direkt zien.
    x

  19. Je doet het super plientje! ILOVEYOU!!!! ‘kmis je, het zou tof zijn moesten we samen weer voor fish and chips werken (‘:

  20. Je doet het egt goéd ;<3

  21. zo goe da gij kunt dansen!!!!!

  22. Dans 1 ( de intro )
    Is all supr oud lik ^^
    Ik heb em ook nog gedanst en ik ben der all redelijk lang uit
    Je kan goe dansn !
    En zeker voor je eerste keer !

Geef een reactie

 
