Best shoot ?

f06

~ door Pauline Grossen op februari 4, 2009.

42 Reacties to “Best shoot ?”

  1. Waarom best shoot?? Je hebt er zoveel😀 , maar
    deze zijn wel toppie!
    X ly

  2. I don’t know it it is the best, but I do love it😉
    a lot of diffrent emotions in these pictures🙂
    talk to you soon,
    xxx

  3. Al je shoots zijn geweldig!

    Maar deze is echt hip <33

    xx

  4. Ik vind de 2e en voorlaatste echt super sterk!
    Die springe er echt bovenuit! ♥
    T’is dan ook een geweldige shoot.

  5. één van je beste foto’s ! Maar vooral een uitstekende samenwerking met een topftografe uit Engeland, iets waar je best fier op mag zijn!

  6. Echt hele mooie foto’s, wauw!

  7. Heel professioneel en inderdaad één van je beste shoots!
    Liefs
    Frauke xx

  8. Echt hele mooie foto’s!
    De 1e, 2e en 4e zijn mijn favoriet! Well done!

  9. dank u 🙂
    <333

  10. Oké : )
    Laat maar iets weten ;D
    I love you! xxx

  11. Ommg die zijn prachtig !😮
    Ooohh echt mooie foto’s !😮
    Echt prachtig ! Kusjess x

  12. Ommg die zijn prachtig !😮
    Ooohh echt mooie foto’s !😮
    Echt prachtig ! Kusjess x😮

  13. Oh sorry er ging even iets mis..
    Maar mijn computer deed héél raar!
    sorry!!!!

  14. en ineens stond daar een andere naam ?

  15. haha tis nikske é Emma , kzal da wel weg doen 🙂
    xxx

  16. Waouw super foto’s meid !

  17. Haha jaah ik weet het!!xD

  18. super fotos

  19. super coole hippe foto’s

  20. Ja idd met al die toetsen en ik moet dan ook nog eens oefenen op mijn keyboard dus…
    XX

  21. Geweldig !

  22. dank u jullie zijn echte schatjes 🙂
    ly
    xxx

  23. Wauw, zeker 1 van je beste shoots,
    (je bent over het algemeen super)
    maar deze shoot vind ik echt keigaaf!:)

  24. ja idd, dat is misschien wel je beste shoot,
    maar ze zijn allemaal zo mooi!🙂

  25. dank u Yana 🙂
    xxx

  26. plien, meid deze foto’s zijn echt een pracht! Kei sgoon geposeert, en top foto’s xx Knuffss

  27. Super mooiie ftoo x

  28. plineke egt suprfotootjes!!❤.

  29. Ja, idd met al die toetsen! En ik moet nog oefen op mijn keyboard dus…
    XXX

  30. Nee, gitaar speel ik niet.
    Dat zou wel een beetje te veel van het goeie zijn😀
    XX

  31. Ghebt egt zalige foto’s
    (;

  32. dank u iedereen🙂
    xxx

  33. Best shoot…Hmmm..
    Hoe kunde nu in godsnaam kiezen tussen al u verbluffende foto’s!!
    Deze zijn net zoals de anderen fantastisch!!
    Xx

  34. da zijn echt prachtige foto’s!
    ♥.ly’

  35. Zoals de rest al zegt: zéér moeilijk om tussen het vele materiaal dit als best shoot te bestempelen, maar als ik heel eerlijk moet zijn: ja hoor, dit was zéker je best shoot!

  36. Rrauww!!
    moojerd..prachtkiendje=Pauline<3

  37. Hier ben ik dan xp
    zoals ik belooft had🙂
    zeg , heb jij eigenlijk nog
    tijd om te studeren ?🙂

  38. @ Maxime : ja hoor , véél te véél hihihi nee zoals iedereen moet school eerst goed zijn en pas dan mag ik de rest doen 🙂
    dikke kus
    xxx

  39. Pauline, ik volg al een tijdje je werk via je blog en liet nooit eerder een berichtje achter hier *bloos* Maar deze keer kon ik otch niet anders dan een reactie nalaten! Deze foto’s zijn werkelijk prachtig, heel professioneel en vast een zeker één van je beste shoots! Great job x

  40. Dank u Laura ! super lief van jou !!!! En bedankt om dit keer dan toch een bericht te laten 🙂😉
    xx

  41. best shoot ever

  42. TOPMODEL !

Geef een reactie

 
