SWART

Zoals beloofd dus foto’s en film van de super show van SWART ! Hun kleren zijn gewoon de max en de show was geweldig  ! Spijtig dat ik te groot was om mee te lopen want het was pure magie ! Ik  zat op de eerste rij en kon alles héél goed zien! Naast mij zat Daphne Deckers , een beroemde model en actrice en haar man Richard Krajicek, beroemde tennisman ! Ik wil SWART héél erg bedanken voor de kaartjes en voor de mooie show !

_mg_7773

mailgooglecom

Leuk dat ze mij vermelden 🙂 Dank  u!

ki-570x851

~ door Pauline Grossen op februari 4, 2009.

29 Reacties to “SWART”

  1. Oh echt mega cool!
    en die kids hun haar OMG😛
    ❤.Mis je

  2. Amai, leuk!😀
    x

  3. tof tof, jammer dat jij niet meer kon doen, mooie foto’s !! x

  4. super kleren blijkbaar ! mooi !

  5. Super mooi!

    Jammer dat je niet meer mee kan doen, wel vet dat je zo’n goede plek had! En jemig, wat hebben die modellen een geluk😀😉

    En ja, het voelt heel raar en glad😛

  6. Schattie, ik ben er stil van……….zo’n een eer dat je Lianne een plekje geeft in je filmpje!!!

    Thanks allemaal, ik heb er geen woorden voor……….dan maar weer een dikke knuffel:-)

  7. Je was geweldig ; )
    Jou haaaaar! (l)
    Love it!
    & Love you

  8. dank u iedereen🙂
    @ Lianne , je deed het super en ik las dat de foto van mama veel reacties kreeg 😉 dikke knuff terug !

  9. en, btw;; Je haar is daar super mooi!😀
    x

  10. dank uuuuuu🙂

  11. cool, looks great🙂
    are we going to chat today ?
    xxx

  12. nice fashion show🙂

  13. ik heb foto’s van de modeshow genomen en ik zie net dat je er ook opstaat!. je schrijft dat richard er was maar dat klopt niet hoor, hij was er helemaal niet. Er liepen toch wel kinderen mee met jou maat?

  14. MooiPrachtigGeweldigCoolSuperGaafSjiekFantastisch!

    Kusjess x

  15. daphen deckers😮 de presentatrice van holland’s next topmodel! X

  16. Ik vind dit één van de mooiste show van AIFW! Mooie foto’s zeg!

  17. @Rianne : was dat Richard niet bij Daphne Deckers ? Dat zeiden ze mij toch en hun dochter ? Nee het ging tot maat 146 en ik heb maat 152🙂
    @ Rosa : ja de show was héél mooi !
    @yana : ah wist ik niet !

  18. nee hoor, ik heb nog eventjes mijn foto’s bekeken en waar jij zat was geen Richard te bespeuren😉. ik heb het net eventjes nagevraagd bij een andere moeder en haar dochter die mee liep heeft 152, er waren bij de doorpas kids met 152 aanwezig hoor.

  19. @ Rihanne : zie mn mail met de casting vraag tot maat 140-146 !

  20. Nou mevrouw Swart zal blij zijn dat je zulke reclame maakt !!!

  21. Je straalt Pauline in dat filmpje !

  22. Leuk filmpje! En de show ziet er ook mooi uit!

  23. Casting voor de Fashion Model Awards 2010🙂
    Ik zit voorlopig al bij de laatste 50.
    Casting is voor verder te raken,
    en ik zal het je zeker laten weten.

    Love you!

  24. De show was precies heel mooi ! Je haar was zo mooi gedaan ,dat moet je nog doen hoor🙂

  25. Pauline dat ziet er veeral zo god uit ge meisje🙂

    <3x

  26. sjiek filmpj ze meid😀
    en tog blijf ik n beetj “jaloers” opj daj zo’n leuke kans krijgt om daar naartoe te gaan :p😉
    maar je verdient het😉
    ♥.ly’

  27. Volgende keer neem ik je mee , ok ?
    xxxx
    ly

  28. zo jammer dat je niet mocht meelopen omdat je te groot was !😮
    Misschien volgende keer eens in de wasmachine gaan en dan wat krimpen zodat je klein genoeg bent om mee te lopen?

  29. Hoi Pauline,

    Ik heb ook met de show van Swart meegelopen. Ik vond het super gaaf om mee te doen. Ik was helemaal in het wit met een hele bos haar. Jij hebt ook een foto van mij in je filmpje staan. Ik vind hem zo mooi, zou je die foto naar mij willen zenden? aaaalvaast bedannnnkt als het je wilt doen.

Geef een reactie

 
