My name is …

06-copy1

03-copy

Klik op de foto’s  voor een grotere versie !

Ik heb een druk  maar super weekend : vanavond kon ik naar de Elle Awards show want ik had zo een uitnodigingskaart gekregen maar mama en papa willen niet want het is in Antwerpen (alweer) en vooral omdat  het  pas laat begint  (23 u) ! De volgende dag moet ik dansen met de cheerleaders en dat is belangrijker  + het is niet echt  “the place to be ” voor een 12 jarige zegt mama (OK, ze heeft wel gelij é ) Zaterdag namiddag heb ik dan een shoot voor de lente collectie  , keicool en s’ avonds is het of course basket🙂 Zondag heb ik dan afgesproken met Mell ….  mijn weekend gaat weer zo voorbij zijn 🙂 En jullie ? Wat gaan jullie zo doen ?

ellestyleawardsparty4

~ door Pauline Grossen op februari 6, 2009.

20 Reacties to “My name is …”

  1. wow leuke fotos !!
    schildering op je gezeicht is speciaal😮

    loveyou(l)

  2. Wow wow, dees foto’s zijn echt prachig PLIEN :p
    Je staat dr keiii sgoon op!! xx Knuff

  3. Amai prachtige foto’s!
    Speciale make-up haha🙂 En het kapsel ziet er ook ingewikkeld uit😉

    Kusjess x

  4. jaja een mens probeert origineel te zijn 🙂;-) hihi

  5. ow en mijn kapsel was super ingewikkeld !!!!

  6. Zalige foto’s lieveke!
    ’t Wordt weer zalig! ;D
    I love you

  7. prachtige foto’s!
    kmisje massas we moetn dringend ng es afspreken ee!

    ly

  8. nu da jullie t zeggen idd een zeer speciaal en ingewikkeld (en mooi) kapsel! ook dat jurkje is speciaal, ma mooi, en die make-up is ook kei speciaal (en ook sgoon) Mijn weekend word ook super xx

  9. ooooh die foto’s zijn keicoooooooooooool ^^
    ♥.loveyou’

  10. hihi cool haar hé keep it cool!!

  11. De foto’s zijn weer prachtig !!❤
    Mijn weekend word ook cool !!
    xxx

  12. haha mijn weekend das nogal eentonig LEREN🙂
    kmisje

  13. Hi Plien,
    cool, looks a little tribal.
    xxx

  14. Haha ja ;D
    & Styling by de mama!
    ’t Wordt weer leuk!
    Love you

  15. Mooie foto’s pauline (:
    zijn die getrokken door jeroen vdl ?
    mijn weekent, word niet zo speciaal.
    maar tochleuk. veelplezier hé (;
    <3x

  16. Die fotos zijn echt leuk !! x

  17. Haah super die foto’s!!;-)
    Ik vind de laatste echt cool ^^

    Knufs❤

  18. Zalige pics aja!😀
    aangezien ik nu pas iets post
    weet je wel dat mijn weekend ook druk was xD
    maar heb me ook goed uitgeslapen hoor😀
    vanaf morgen weer school😦
    Duimen voor de puntjes hé😛

    Ti♥Amoo!_<33.

  19. dank u ierdereen 🙂
    xxx

  20. Originele foto’s!!
    Ge staat er op de 1ste foto zo schattig op!!❤
    Xx

Geef een reactie

 
