Swart foto

swart_snowball_paulinegrossen

Met dank aan SWART

Klik op de foto voor grotere versie🙂


~ door Pauline Grossen op februari 7, 2009.

19 Reacties to “Swart foto”

  1. oo ze zijn egt prachtig!

    x

  2. ja

  3. wouwieeeee,, das egt massz sjiek ^^
    &; tis n mooiie foto😉
    ♥.ly’

  4. pauline,,uu bent de beste :p
    egt suuupr sgoon fotookes😉
    <33 lu!

  5. Echt super schone prachtige foto’kes P’lien!
    Kregen de mensen dat ofzo?

  6. Supper mooooii liefkk;'(l)

    Kmis je!<3..

  7. Leuk😀

    xx <33

  8. Ik hou van je !❤

  9. That is the cutest photo of all the Swart pix !!!
    xxx

  10. Superr mooii!!😉
    x

  11. ik heb blog http://www.paulien97.wordpress.com zeker eens op kijken

  12. OOh das wel super hé da ze dat doen^^
    ❤.ly

  13. @ Janne : ja je mocht daar op de foto🙂 Leuk idee é 🙂

  14. Pauline , je was te zien in het kinderjournaal van NOS ! Je ka het herbekijken via hun site moest je het niet gezien hebben🙂
    Doei
    x

  15. Dank U Naima ! Nu kan ik het ook eens gaan bekijken 🙂

  16. pauline wil je asjeblieft eens op mijn blog komen het zou zoo tof zijn

  17. Ja pauline idd een super idee :p

  18. Mooooie foto’s!😉
    Kusjess x

  19. Heey meid! Ik lees regelmatig op je Blog, superleuk wat je allemaal meemaakt Ik had niet zo’n spannend leventje toen ik in het eerste middelbaar zat hoor!

Geef een reactie

 
