Let’s shoot !

Gisteren had  ik afgesproken met  Annemie om samen te shooten voor oa de lente collectie van O’ggi ! Ik was wel kei ziek , een super verkoudheid (en die heb ik nog altijd !!!) maar ik moest er toch het beste van maken wan Annemie had alles geregeld  ! De kleren , 5 sets, waren alvast super mooi🙂 Hopelijk zijn er leuke foto’s bij en zie je niet teveel dat ik verkouden ben ! Want mijn ogen waren rood en  aan het tranen, mijn neus liep en mijn hoofd was ook niet alles  !  Tijdens de shoot zef probeer ik mij toch altijd  100% te geven , ziek of niet ziek é ! De foto’s hebben jullie nog te goed natuurlijk maar hier al een voorproefje … en nu hopen dat mijn verkhoudheid rap over is !

~ door Pauline Grossen op februari 8, 2009.

25 Reacties to “Let’s shoot !”

  1. & toch nog blijven zingen & shooten! ;D
    Pliienn, ge doet da echt goe,
    & nog veel beterschap eh lieveke!
    Iloveyouuuuuuuuuuuuuu.<3

  2. Amai ge ziet het helemaal niet dat ge ziek bent,zeker op het einde!!:D
    Zo actief hé!;-)
    Altijd!!:D
    Cool filmpke!;-)

    knufs❤

  3. dank u ! kheb het wel vree zitten :p ik ga héél de dag rusten🙂
    xx

  4. Goohhhh Gohhhh.
    U kunde moeilijk volgen met een fototoestel😀
    hahaha, maar t’is wel een super filmpje.
    Moet jij ook keiveel niezen? Ik heb ook een zware verkoudheid ni te doen… pffff.

    x
    BCFE
    Mahal kita

  5. Jij ook al ? ja ik ook : niezen , koppijn , tranende ogen , neus verstopt…. pffff leuk is iets anders é :p:p

  6. […] Fonte s Weblog […]

  7. Ja ik ken het.
    Ik zou zeggen, ik kom u nen dikke knuffel geven. Maar dan geven we elkaar nog meer Bacteriën denk ik :p

    x
    BCFE
    Mahal Kita

  8. hahaha ja geen goe idee , kheb er al genoeg… dank u xD
    xx
    Ly

  9. Ik heb het ook zitten ghad, kben dr vanaf, maja veel beterschap alleszins!! Ma je gaat zeker en vast nog een mooi resultaat hebben hoor! Jij staat altijd mooi op foto’s !! xxx Knffs

  10. zotte doos :p
    X

  11. Eerst en vooral véél beterschap!
    Superleuk filmpje! Zo zie ik ook eens hoe dat er aan toe gaat bij jouw shoots:-) Echt wijs om te zien! En blijkbaar kan je daar tijdens het shooten oefenen voor je cheerleaderdansjes?!:-) Tof!!!
    Trouwens ook een tof filmpje van je eerst cheerleaderoptreden! Je doet dat al héél goed ze!!! Precies een échte uit One Tree Hill of zo:-)!!! Cool ze! Doe zo voort meid dan gaan die foutjes er vanzelf wel uit!!!;-)! X Sofie

  12. leujk filmpje!
    ben benieuwd voor de foto’s!
    Int begin zie je nog een beetje da je ziek bent maar opt einde, amaai x) actieve plien ze😉
    ma meisj egt veeel beterschap eeh!🙂
    <33.

  13. good modeling, way to keep it moving😉
    xxx

  14. veel beterschap😉
    + Tof filmpje😀
    x

  15. Ooh lieveke tog!
    Beterschap é *Knuff*
    Ik heb ook altijd wateroogjes😛
    das irritant hé😦
    Maar da ga snel beteren zenne ^^

    Idd in’t begin merk je het wel
    (ook zonder da nieske😛 )

    maar naar et einde wast weer totaly you!

    Slaapwel Ti♥Amoo!_<33. En beterschapsknuffie^^

  16. Plien,
    I thought that we were going to chat today😦
    Let me know what’s up, Please😦
    je vriend,
    Jason

  17. I did not know that you was sick.
    I hope you feel better real soon.
    xxx

  18. Keisjiiek filmpje!
    In inderdaad,, op het einde zie je hélemaal niet dat je verkouden bent want je ben er super-actief!😮🙂 :-p
    Ik ben nu ook ziek,, normaal zat ik nu op school in de les Frans,
    maar ik zit thuis lekker achter de computer, eigenlijk ben ik al beter maar van mama mocht ik nog thuisblijven.
    en eenzaam ben ik niet want mijn tweelingsbroer is ook ziek!🙂
    Ik ben benieuwd naar de foto’s van die shoot !

    Kusjess x

  19. Véél beterschap ! xxx

  20. Beterschap😀

  21. amai kheb ook heel de week griep gehad
    pff das echt nie leuk he
    en nu heb ik ook nog een snotvalling echt nie tof
    en gij veel beterschap he !!
    +amai gij kunt echt wel zot doen he om ne shoot😮
    ma ge zult wss wel mooj op de fotos staan he :d

    allee ma gen stoppe he
    want ik kan nog lang klappe ze
    mja nu gen ik echt stoppe :d

    loveyou(l)(l)

  22. i love you! : )
    wij gaan ook zoveel plezier make ze ! ;D

  23. Met verkoudheid of zonder, je bent en zal altijd de beste zijn Pauline!!
    Xx

  24. Wat heb jij het druk zeg! Mooie foto’s/filmpjes. Altijd een beetje genieten :-)).

    Hoe is het verder met je? Werk je nog voor JAM?

    Zoen,
    Anne-Marie

  25. blijve gaan Plienemien! U are soooo goooood, en zelfs als je ziek bent blijf je gewoon schitterend!! Dikke KNUF X

Geef een reactie

 
