Which one ?

Soms krijg je foto’s op verschillende manieren bewerkt en is het héél moeilijk kiezen  ! Zoals nu .. wat denken jullie ?

sized_4-1-of-1

_mg_5961-as-smart-object-1

1-of-1

~ door Pauline Grossen op februari 10, 2009.

27 Reacties to “Which one ?”

  1. ik ga voor de laatste
    (al vind ik mijn kleur in’t werkje ook geslaagd😛 )

    Ma t’is een prachtfoto!♥

  2. Ze zijn alle 3 super mooi, en kei hard geslaagd (zoals altijd) maar als ik er 1 zou moeten kiezen koes ik de eerste of de derde😀 knuffs xx

  3. Ik ga voor de eerste!
    De bewerkte versies zijn ook mooi, maar ze zijn alledrie prachtig❤

    x
    BCFE
    Mahl kita

  4. de eerste ^^
    X

  5. Ik ga voor de kleurversie🙂

  6. Great photo !!!!!!
    Which one is the best ?
    Although, black & white and sepia are nice,
    I like the first one in color.
    nice green dress and love the hair🙂
    xxx

  7. de 2de of de 3de😀

    knufs❤

  8. De Kleurversie is heel mooi! Maar ik vind in de derde meer karakter zitten dus voor mij de derde!!
    XX ly

  9. Ik ga voor nummer 1 maar 3 heeft ook wel iets …

  10. 1!
    ily

  11. Ik ga voor de derde!
    xxx

  12. geen van de drie, ik mis de handen, het lijf in de jurk is nogal lomp, de ogen staan op dof. je kan er veeeeeeel beter uitzien.

  13. DERDEEE !
    LY Ganntjee
    x.

  14. De eerste of de laatste ,, maar ze zijn alledrie heeeeel mooi !

    Kusjess x

  15. De eerste😀

    xx

  16. De derde!

  17. kga voor de 1sté & de 3de:
    mr ze zyn allemaal evenn mooooii.<3

    iloveyouuu x

  18. de eerste en de derde😉 xxx ly❤

  19. de eerste xxLY

  20. Ik vind hem het mooist persoonlijk in kleur ^^
    alé jah kweeni wrm mor kvind die egt mooii ^^!
    mej prachtig haar Ö
    ♥.ly’

  21. Hyee Pauliinee x
    Kheb goed niieuws
    Kbn terug gekozen voor een opdarcht

  22. Kvin ze alle3 supr!
    maar de derde vinnik er tbest bij passe..
    <33.

  23. Wel ik had een mail gekregen en ze hadden me opnieuw gekozen x
    Je Bent Helderziende :p

  24. Ö Supeeeermooi!!
    maar kga toch voor de 1ste😉
    x LY

  25. Ik vind ze allemaal fantastisch maar de 1ste en derde springen eruit!
    Hoe kunne wij nu kieze als ze allemaal perfect zijn🙂
    Xx

  26. ‘k Ga weer eens tegenstrijdig doen: de 2e, zeker weten😉

Geef een reactie

 
