Choco freak

no comments🙂😉

17-copy

~ door Pauline Grossen op februari 11, 2009.

35 Reacties to “Choco freak”

  1. OMG !!! what happened !!!!!

  2. Haha zaaaaaalig die!:D❤

  3. Prachtige foto!
    Hij is een beetje eng, maar wel supermooi!
    K’wil jou aflikken lekker chocolade mmmhhh😛

    x
    BCFE
    Mahal kita

  4. Ik vind hem zóóó vet!

  5. Vet gaaf Plienemien !

  6. Waauw! Die foto is zóóó mooi!!
    Echt cool !
    silke!❤

  7. die’s supeeeer!
    i love you babe –
    tot binnekort eh😉 x

  8. Wouwieeeee,,
    hoe hebj dat gedaan Ö
    zo sjiek jom Ö!
    ♥.loveyou’

  9. je wilt niet weten hoe ik daarna eruit zag🙂;-)

  10. Ik denk da je een lekker warm badje nodig had dan😀
    ma t’is wel een super nice concept😉
    Ti♥Amoo!_<33.

  11. leuke foto !!!

  12. Hey Plien,
    I have a question for you !!!
    xxx

  13. cool je hebt de chocolade daarna toch afgelikt hihi😉 xxx ly<3

  14. daarna moest ik 3 kwartier onder de douche! en dan ging nog niet alles weg 🙂 dat was maar het begin , daarna nam de fotograaf gewoon chocoladesaus in zijn hand en gooide dat naar mij ! Je had de muren moeten zien 🙂😉 Een shoot om NOOIT te vergeten !!!! Ik heb nog nooit zoveel gelachen 🙂

  15. Oooommggg zo’n geweldige foto!!!
    Die is echt nie normaal mooi ,, echt prachtig!😮😮

    Dikke kusjes aan het prachtige model van deze prachtige foto!
    xxx

  16. Wohooo die foto echt zooooo sgoon,
    Ja idd je moest wel wat vies zijn xD en t moest funny zijn!
    xxx Knuffs

  17. Heeej Janne !🙂
    Ik heb een vraagskee Janne,, hoe doet ge zo een foto ? Kusjess x

  18. waha stoerr!!
    amai da moe moeilek geweest zijn om da amaal uit u haar te krijge enzoo!! x) <33.

  19. spijtig dat jullie er toen niet allemal waren om mij af te kussen 🙂😉 had ik minder lang moeten wrijven onder de douche! mijn huid was zo rood als iets🙂

  20. @ Pauline: Haha xD hulp onder de douche
    @ Emma: een wordpress account aanmaken xx

  21. You do look delicious !!!

  22. That was me, BTW.

  23. Jhaa dankje Janne!❤ Nu heb ik ook zo een fotootje van mezelf bij mijn naam haha🙂

    Dikke kusjes x

  24. oh nee ? toch niet ???

  25. janne ? ik spreek je nog wel op de dictie of op msn dan kan je dat helemaal uitleggen🙂

    Dikke kusjes x

  26. Emss Ja we spreken mekaar wel op msn, want moet wel irritant voor pauline als we zo communiseren, sorry pauline😉

  27. Jhaa daarom dat ik het zei nu stoppen dus🙂
    Pauline,, sorry hé🙂

  28. Haha lekker lekker!
    hmmmmmmmm❤
    x

  29. is niets é Emma en Janne , hahah ik volg mee 🙂 😉

  30. Mmmmmm Chocolade, dat moet wel een
    lekkere shoot geweest zijn !😀
    X

  31. Die is echt heel leuk!

  32. Haha zalige foto Pauline!!:D
    Ik hoop dat jullie daarna die chocolade eraf hebben gelikt want anders zou het toch wel zonde zijn geweest hé!!🙂
    Xx

  33. Omygooooot Ö
    die vind ik egt ne zalige ftoo ^^
    en diej Chocolade (l)
    egt ne prachtftoox

  34. Whaaaaaaa zaligg😀

    xx

  35. zaalige fotos !!🙂
    echt kei schoon

Geef een reactie

 
