Txs Jason

Gisteren kwam er post uit het verre Amerika  !!!! Ik ben natuurlijk dol op pakjes opendoen é en dit keer was het een kado van Jason !!! Ik heb een super mooie ceintuur en een t-shirt gekregen van Emily the Strange ! Ik ben super gek van dit merk en je vindt het héél moeilijk bij ons! Dank u Jason ! Super lief van jou !!!!! Thanks a lot my friend  !

maioglecom

De ceintuur zie je niet goed maar die is echt speciaal, op school waren ze er gek van  ! Het is namelijk het hoofd van een katje 🙂

51ry0a4ikpl_ss400_

En ik kreeg nog een foto van Karen Devriese en ik vind die ook wel iets hebben 🙂 Jullie ???

img_8943

~ door Pauline Grossen op februari 11, 2009.

17 Reacties to “Txs Jason”

  1. Coole ceintuur!:D
    Aah nog 1 van Karen!!;-)
    Zo schattig dat die is!:d

  2. sjiek kado🙂
    enja je foto is weerom prachtig ee😮
    kmisje…
    mss ziekje de 22ste in de musical annie ee🙂

  3. Woow echt super cool van Jason!
    Jason Plien is lucky to have a friend like you!

    en meis klassefoto!♥

  4. Amai het is inderdaad supermooi!
    En die nieuwe foto ook!

    x
    BCFE
    Mahal kita<3

  5. Heeey!
    Haha,
    da zeggen ze hier supervaak😉
    Dan vragen ze aan mama;
    ik wist nie da gy 2 dochters had ;P
    I love you! (l)

  6. superleuke cadeautjes allemaal!
    En het zal wel leuk zijn om met een riem en T-shirt rond te lopen dat hoogstwaarschijnlijk niemand heeft omdat het uit amerika komt?🙂
    Mooie foto ook !

    Kusjess x

  7. Yes, I am lucky to have a friend like Plien🙂
    The belt is really cool and the shirt too !!!
    talk to you soon,
    Jason

  8. You are welcome, mijn vriendin !

  9. Echt waar super sgoon kado! zou ik ook wel willen!! Die riem, zoooo sgoon, de t-shirt natuurijk ook he! Ja die foto van karen devriese is super mooi!! xx Knuffss

  10. dank u iedereen !!!!!
    knuff

  11. de riem is idd echt wel super stoer é^^

  12. Super mooi Pauline

  13. Ben ook fan van Emily the strange !

  14. Vet pauline! Wat aardig van Jason!

    En prachtige foto!

  15. Ooooh zo lief van die Jason ^^! sjiek sjiek zeg!
    En die foto heeft idd iets,,
    jis echt mooi!
    ♥.loveyou’

  16. ik kende het nog nie ma het is wel super mooi zeker de ceintuur
    ooo !!! die foto is mooi en ook schattig😉 xxx<3

  17. Moooii!
    Moooii!
    & Moooii!
    Ö😉
    x

Geef een reactie

 
