Talented friends

Gisteren was het weer super zalig  !!!!! Eerst had ik training met de Cheerleaders en dan mocht ik weer meedansen :-)  en s’ avonds was het basket en een Valentine actie 🙂 Héél gezellig  ! Ik heb net een video gemaakt met de allerlaatste werkjes …zoals deze hier …een super mooi werkje van Josephine  dat ik net heb gekregen ! Love it  !

paulinegrossenkw9

~ door Pauline Grossen op februari 15, 2009.

24 Reacties to “Talented friends”

  1. Coole werkjes!:D
    jaa haha😀 ze is live echt supergoe!!
    En ze danst ook echt supeeeer😀
    Ze is gewoon fantastisch ^^
    Toen ik hoorde dat zij het voorprogramma van de pcd was begon ik te flippe :p haha ^^

  2. je bent egt fantastisch ee meisje…
    je betekent egt veel voor mij!
    kwiljenooit meer kwijt!
    ps. benje in de krokus thuis om ng es af te spreken met de bende?

    x

  3. jaja ik ben thuis 🙂 we moeten zeker twa doen é dan !!!!!!
    ly2
    xxx

  4. mss de NL in Brugge ! zooo lang geleden 🙂😉

  5. Jaaa😀

  6. Nice video !
    How was your weekend ?
    xxx

  7. Oo super mooie werkjes allemaal!
    Dank je dat er van mij ook tussen zitten😀
    Die tekeningen zijn ook super hé Ö
    Nog een week😀 Whiiih!♥LY

  8. ja da doen we we gaan me de bende na brugge🙂
    kvind da een supergoed idee🙂
    dus wie moek allemaal smsen enzo?
    en wanneer wilje het liefst…
    kga beetje rondvragen ee ik kan maandag,dinsdag,woensdag,donderdag en vrijdag en zaterdag vanaf de tweede week ee🙂
    dusja.. je zegt ma wie dak allemaal moe opbellen, smsen en chatten ee oke?
    tot sebiet

    x

  9. ja da doen we we gaan me de bende na brugge🙂
    kvind da een supergoed idee🙂
    dus wie moek allemaal smsen enzo?
    en wanneer wilje het liefst…
    kga beetje rondvragen ee ik kan maandag,dinsdag,woensdag,donderdag en vrijdag en zaterdag vanaf de tweede week ee🙂
    dusja.. je zegt ma wie dak allemaal moe opbellen, smsen en chatten ee oke?

    x

  10. ok kzal eens hier kijken wat ik zo te doen heb ! en zal het hier dan even opzetten welke dagen best zijn !!!
    kus en knuff
    wie = de bende é , gelijk .. die die kunnen 🙂

  11. ooh kei sgone werkjes,
    amai da zijn dr veel!
    xx Knuffs

  12. oke ja sva kyk es en stuur dan mail of sms ofzo…
    en ak dan een dag weet gaak zo ongeveer iedereen verwittigen ee🙂
    lys!
    keb der al zin in🙂

    x

  13. Wauw die tekeningen! Echt supermooi!

  14. bedankt voor je werk é ! die is masza’s mooi !

  15. Prachtige! En leuk filmpje😀

    xx

  16. dank u lieveke 🙂
    xxx

  17. Jaaa😀
    Was zooo mooi gezongen hé!!Ö:D

  18. ha😀
    mijn vriendin zei zo straks kome ze op het podium me ne brommer;en ‘twas nog waar ook!!;-)
    Ze kwame zo met die bromme recht zaaaaaaaleg !:D

  19. Mooie foto’s😉
    leuk filmpje😀
    x
    LY

  20. ‘k moet eerst nog in de finale raken eh lieveke ;P
    haha,
    ma der is ook een show met de halve finaliste ofzoiets.
    ma ‘k zal je wel op de hoogte houden!
    love you❤

  21. Nee, ik heb het geleerd via youtube. Dat gaat heel gemakkelijk, maar je moet natuurlijk wel even denken waar je je vingers moet zetten want ze laten maar een stukje van het keyboard zien dus dat is wel op het gevoel. Half half zo wat!😀
    Dat werkje van Josephine is echt heel mooi!!
    X ly!

  22. Dankje=D

    Trouwens,, Ik vond die ‘Puppy foto ‘Zo prachtig dat ik hem in de layout van een nieuwe site van mij heb gestopt. Hihi, je hebt blauwe ogen gekregen;)

    x Josephine

  23. Mooimooimooi !

    Kusjes x

  24. Ja, die foto met de lolly is leuk (:

    x Lesley

Geef een reactie

 
