Quetesh II

Een 2de deel van foto’s van de “Goddess Quetesh” reeks bedoeld voor een expo 🙂 Wie weet hang ik binnenkort weer ergens in het huis van een kunstliefhebber zoals met mijn eerste foto ( hangt in Canada bij een lieve dame die “zot” was van één van mijn foto’s van de eerste expositie in Kortrijk)

quetesh-w-318

~ door Pauline Grossen op februari 16, 2009.

18 Reacties to “Quetesh II”

  1. Hij is geweldig!

  2. jis weer super he🙂
    voor maandag ee…
    spreken we anders om 14uu30 af aan de fontijn opt zand?
    lys
    twordt superleuk

    PS. evelyn,yana,tisja,fieke,sjarlotte en ik komen al…
    nog iemand? Emma mss ofzo?

  3. Superfoto lieve schat!❤ Love you

  4. Zalige foto ze, Denis heeft da weer tof bedacht!
    en jij prachtig uitgevoert!<3. love it

  5. Supermooi =D!

  6. ooo zo mooi !!😮
    Da’s weer een prachtige foto van jouu!

    Kusjes x

  7. I like the angles
    xxx

  8. Wohoo die foto is kei hard meer dan prachtig! Zo hemels! Een echt engeltje ben jij! En sjiek da jouw portret bij een mevrouw in canada hangt😀

  9. Josephine : wow je nieuwe site is super mooi !!!!!! Iedereen kijken 🙂 mooie foto van mij in verwerkt , echt mega !

  10. jis weer super he
    voor maandag ee…
    spreken we anders om 14uu30 af aan de fontijn opt zand?
    lys
    twordt superleuk

    PS. evelyn,yana,tisja,fieke,sjarlotte en ik komen al…
    nog iemand? Emma mss ofzo?

    x

  11. ja ok als ik niets heb dan ist Ok voor mij ! ik laat het hier nog weten maar normaal ist in orde 🙂

  12. Da’s een prachtige fotowww!❤

    x
    BCFE
    Mahal kita

  13. Bijna vakantie, nog 3 daagjes, wie is dr nog superblij? x

  14. Ik! want dan zie ik eindelijk de bende nog is😀
    jeej ga zalig worden!
    en zondag naar Annie hé girl!♥

  15. echt een hele mooie foto!

  16. mooi !

  17. Jbnt net lik ’n echte godin😀
    Liefss X

  18. Dat is ook een mooie foto !

    xxx

Geef een reactie

 
