Love is….

Laat je gaan … vul in 🙂
_mg_8061

Be nice ! Don’t hate …. it is lost energy ! Put your energy into Love !

_mg_8123-copy1

~ door Pauline Grossen op februari 18, 2009.

47 Reacties to “Love is….”

  1. You and me😀
    haha tis te zien tegen wie da jet zegt ntrlk ^^
    ❤. Kusje!♥

  2. so sad,
    I can really feel these pictures.

  3. Ze zijn gewekdig!

    Love is… Pauline!

    xx

  4. leuke foto’s meid ^^ ♥.ly’

  5. i love you girl!
    ‘k moet nu effe naart ziekenhuis😦
    ma ’t is bena vakantie dus da’s goed eh!

  6. Man man man Pauline , nu ben ik even sprakeloos .. wat een expressie toch ! Je bent een echte actrice ! Proficiat

  7. da wete ze nog nie –
    ze denken mijn appendix
    ik heb echt zotveel pijn
    da heb ik nog nooit gevoeld
    pfffft
    da is echt kutttt ; P
    love you

  8. we zijn op de zijkant gaan zitten vanvoor😀 we zaten echt goe!;-) x

  9. Ge moest lope voor u plaats he😀 ge had geen num ofzo op u tickets :p

  10. Jaa i kweet dat ook nog!:D
    De 1ste x heb’k zo’n 18u ofzo staan aanschuive voor tokio hotel x’D echt zot!:D
    maar plezant ^^ die sfeer vind ik echt megaaaleuk!:D
    xxx

  11. Heej coole fotootjes xxxly

  12. Mooooie foto’s!
    en liefde is … er voor elkaar zijn !

    Dikke kusjess x

  13. kus en knuff Emma !!!!!!!!!!!!
    LU

  14. Dankuuu Paulinee!!
    En veeeel kusjes en knuffeels terug!

  15. Love is… Er zijn voor mekaar, en hier endaar eens ruzie, enzoals emss al zei liefde is dr voor mekaar😀 (heb emma net nog gezien op woord) Kei mooie foto’s kei goeie expressie!! xx Knuffies en kussjes

  16. dank u girlzzzzzz !!! Jullie zijn top vriendinnen🙂
    xxxx
    dikke plakkerige smakkerd🙂

  17. ow Janne dan kunnen we elkaar eens zien , ja ????

  18. love is… vriendschap
    hetgeen wat ik ook met jou deel

  19. Liefde is de allerschoonste last!

    x
    BCFE

  20. OOoh Janne ik ben zo jaloerss op uu,, ge gaat Pauline zien!😮

  21. meegaan é Emma🙂

  22. Jhaaa !🙂

  23. Ja emss ge komt naar mn thuis en ksmokkel u mee, en ksteek u in mijn valies, gn slecht idee he😉 oja ge moet dr wel bijnemen op de grond slapen, en dn bengo komt mee :p We logeren in centerparks daar aan da zwembad, ken je da pauline? oja dan moeten we zeker eens afspreke he😉

  24. Als ik in u valies pas ,, geen probleem dan voor mij !🙂

  25. Ik heb er alles voor over om Pauline te zien!:-o:-)

  26. Ok dus oefen alvast op u toeplooien he xD en uhh dan spreken we wel iets met pauline af he Emma,ik neem mn laptoppie wel mee :p

  27. ow ja in oosteduinkerke ? dan kom ik eens een dagske zwemmen daar ? Goed ?

  28. Jannee,, in orde!🙂

  29. Ja ik oostduinkerke idd, ja da’s geregeld, word super :p Emma ik ga eerst nog wa met mn ouders moeten onderhandelen🙂

  30. okidoki girls ! komt in orde 😉 to later é … ben even ribbedebbie ofzo twadde
    xxx

  31. En als het nie mag gaan we eens met ons twee een daguitstapje plannen met de trein naar …. Pauline!🙂

    Kusjess x

  32. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Emma da doen we Hasselt – Oostende en dan wa met de kusttram. Ma mijn vakantie word dan in ieder geval al toppie als k pauline ga zien xx

  33. De eerste ontmoeting is altijd de spannendste!😀

    x
    BCFE

  34. @ mega-lindy: Ja idd Ma Emma en ik willen echt kei graag pauline eens zien x

  35. wooow, mooie foto’s!
    (en zo’n coole t-shirt ^^)
    X

  36. Heeej mooie foto’s!!
    een meisje uit mijn klas heeft die blauwe broek!
    xox’ Dianaa

  37. Prachtige foto’s (:
    liefde is gelukkig zijn samen !?❤

  38. Praachtig.<3

  39. Mooie foto’s en zeer leuk contrast.

  40. superrmooie foto’s😀
    en @ Emma & Janne: kweet nog goed de eerste keer dat ik Pauline zag, nu bijna een jaar geleden .. een onvergetelijke dag! echt supertof, Pauline is een zotte, toffe, maar superlieve meid😀
    Veel plezier!😉
    en @ Paulineee ♥ : Moest er dit jaar Naked’09 zijn, zou je dan eventueel meedoen aan de casting om opnieuw mee te lopen?😀
    LY x

  41. so sjiek !

  42. Dat is je grootste troef ! je expressief gezicht … jou rock !

  43. Het beste
    Het mooiste
    Het allerliefste dat je kan overkomen!
    Ik wens het jou toe!
    De tweede foto is kei mooi!!
    ily X

  44. Love is Pauline!

  45. Super mooi😀

    Xx

  46. Gy meent a bitch

  47. Prachtig! (:

Geef een reactie

 
