on Tv

Binnenkort ben ik te zien op Tv met een nieuw spotje dat ik een aantal weken geleden heb opgenomen 🙂 Zoals altijd is het super leuk om te doen en zoals altijd heb ik mij mega goed geamuseerd 🙂 Het spotje komt ergens vanaf begin maart op alle zenders …. Ook een radio spotje (Kinepolis) kun je binnenkort van mij verwachten en als je tijdens de krokus vakantie naar de cinema gaat zou het best kunnen dat je dan ook mijn stem hoort in één of ander spotje … Dankzij nederlandse vrienden ben ik ook te weten gekomen dat ik daar te zien was tijdens hun jeugdjournaal op nos3 (denk ik is het) met de catwalk en interviews tijdens de AIFW .. ik krijg opvallend veel post uit Nederland de laatste tijd … en ben ook gevraagd voor iets speciaals rond mode en model zijn ! Later meer daarover  ! En van nog super nieuws gesproken …. een foto van mij is gevraagd voor een tijdschrift in Engeland ! Cool é? Van zodra het verschenen is krijg ik een copie … en komt het hierop natuurlijk🙂 Ik heb ook vernomen dat ik bij de laatste 4 was bij een auditie voor een nieuw langspeelfilm.. helaas heb ze uiteindelijk gekozen voor iemand van 15 jaar maar toch was het alweer een leuke ervaring en heb ik leuke mensen ontmoet ! De vakantie worden weer héél leuk want ik heb nu al massa’s toffe dingens te doen ( NL met vriendinnen, kortfilm, Musical, Duva Dansen, Shoot kledij en een mega concert !) Laat maar komen de vakantie, ik ben er klaar voor🙂 Jullie ?

Tijdens opnames tv spotje : nee ik heb geen rode neus 😉 dat is het scherptepunt van de camera !

163

Schminken + haartooi + kledij pas

m

Goede positie zoeken voor acteurs en camera standpunt !

3

~ door Pauline Grossen op februari 18, 2009.

29 Reacties to “on Tv”

  1. Hey schattie,

    werkt dat netwerken toch nog? Leuk dat er zoveel Nederlanders opeens reageren……….hoe zou nu opeens komen? Tja, klein wereldje…………hoor het graag allemaal van je!!!!

    Knuf

  2. Leuk om zo achter de schermen te zien hoe het er aan toe gaat !
    groetjes

  3. Heey Pauline,

    Nu pas zoveel reactie uit Nederland, ik doe dat al 4 jaar ofzo.
    Als je eens in de buurt van Utrecht bent laten weten hé, heb je al te lang niet gezien.

    Knufs

  4. Wat leuk! Vooral die foto´s van backstage! Ben benieuwd naar het filmpje!

  5. Heej schatie coole coole fotootjes xxxLY

  6. @ nelleke , ja nelleke dat weet ik wel🙂 jijw as ook mijn eerste “fan” é en dankzij jou heb ik een site gekregen omdat jij daarlee begonnen ben lang geleden:-) eeuwig dankbaar voor alles 🙂😉
    knuff

  7. Gade gij naar Nederland, of staat die NL voor namelijk?😛
    Oh, welk concert? ik ga naar P!NK eindelijk zeg, heb ik zolang moeten aftellen nog 8 dagen!❤

    Dat spotje is al te zien, denk ik…
    Nog een vraagje po: ga jij vrijdag naar Sasa?
    x
    BCFE Mahal kita!

  8. hoe dat spotje is al te zien ? echt ????
    xxxx

  9. Ik denk dat, maar ben niet zeker.
    Is dat niet iets met eten? Want anders is het een ander, maar ik heb dat maar in de vlucht gezien ze😀

    x
    BCFE

  10. Das graag gedaan Pauline, pff 4 jaar geleden. Toen was je zo nog de kleine Pauline op de set van buitenspel. Toen was ik nog 17, tijd gaat zo vlug hé als je ouder bent

  11. Ik ben benieuwd naar het spotje!

    Kusjess x

  12. en… Brugge!!!
    is het oke maandag om 2 uur 30 aant zand?
    lys
    x

  13. @ Sara : tot nu toe ist OK 🙂

  14. Hi Pauline !

  15. I thought that you was online,
    I guess not anymore.
    Nice video on youtube,
    Talk to you soon, I hope😉
    xxx

  16. oke super🙂
    kga iedereen verwittigen🙂
    maandag 14uur30 aant zand🙂
    twordt super

    x

  17. Wohoow super tof! kga binnenkort nog ns naar de bioscoop, pff al lang geleden :p Over wat gaat het spotje? O mijn vakantie ziet dr ook al best leuk uit, Logeerpartij & shoppen & film & feestje met vriendinnen… en echt supercool dat je in een tijdschrift in engeland komt! en t kan altijd gebeuren dat je niet gekozen word he😀 xx Knuffs

  18. allemaal super nieuws!😀
    veel plezier😉
    x

  19. Amaia cool nieuws allemaal :p
    Have fun in de vakantie hé!!;-)
    ga ge op vakantie?:)

    xx

  20. Wat cool zeg! Waarschijnlijk heb ik het dan gemist op NED3 =P Wanneer was het dan? Misschien kan ik hem dan even terugzoeken;)

    x Josephine

  21. @ Josephine : de zondag na de fashion show dus ik denk de 2de februari ofzo🙂

  22. ooh da ziet er echt super uit hé!
    jammer da de musical nu ni doorga bij jou
    ma kzal je alles vertellen é😉
    ma tga zalig zijn é maandag en zondagavond
    Ti♥Amoo!_<33.

  23. Ziet er allemaal kei tof uit!😉
    Bij mij ziet de vakantie er ook wel leuk uit,
    Veel afspreken met vriendinnen enzo…

    Blijve geve =D

    x

  24. é gwen kom je niet naar de kust ??

  25. Pauline, ik kom in de zomer een weekje naar de kust😀 in Oosduinkerke of nieuwpoort ofziets

  26. gemist😉 kheb hierboven al gereageerd 🙂

  27. Reportage van de show van Swart is te zien op http://www.uitzendinggemist.nl, uitgezonden op 1 februari 2009, avonduitzending van het Jeugdjournaal.

    Veel plezier met kijken!!!

    xxx

  28. Zoo fantastisch voor jou ! Veel succes Pauline ! Ik heb al lang geleden geen mailtjes meer van je gehad😦 maar ik denk wel nog aaan jou !🙂

  29. Hey Pauline!

    Waarschijnlyk niet nee, mijn ouders zyn niet echt zo’n kustgangers & kweet niemand waarmee ik zou kunnen gaan.:(
    Maar we gaan wel nog eens afspreken hoor ,
    al moet ik wachten tot de zomer :p;)

    Kus Gwen

Geef een reactie

 
