Eyelash

Joepie !!!!!!!!!! Geen school meer voor een week 🙂😉

Veel plezier tijdens de vakantie  !!!!!! Have fun …

im

Beautyshoot

even hier klikken voor nieuw filmpje  :

https://paulineg.wordpress.com/just-4-fun-videos/

~ door Pauline Grossen op februari 20, 2009.

30 Reacties to “Eyelash”

  1. wihoew ^^
    en maandag ziekje eindelijk ng es ^^

  2. Mooie foto! Voor jou ook veel plezier…
    X

  3. Jhaaaa vakantie! amuseer jij je ook maar!
    Pfff … ik heb na de vakantie 6 herhalingstoetse!😦

    Kusjess x

  4. amai Emma , zoveel ? ocharme !! lheb ook wel werk maar toch linder , wel 2 boekbesprekenungen , Ndls en engels :p
    xxx

  5. ik eb na de vakantie ook maaasssaaaaal veel toetsen maarja maandag maakt da allemaal goe🙂
    tot maandag ee
    x

  6. 😀 Kei mooie foto!
    Ja de leerkrachten kannen dr wa van!
    Ik moet een boek lezen voor nederlands, spreekexamen van engels, en een werkstuk van Aardrijkskunde, en dan nog oefeningen van engels. Maja soit buiten da ga ik een kei toffe vakantie hebben :p En ocharmkes mn emssieke

  7. Hahaha danku voor jullie medeleven!🙂 Ik sla mij er wel door maar ik vind het ook echt jammer dat ik zo veel heb te doen… Ik zal eens zeggen hé wat ik moet doen:

    Voor maandag: Herhalingstoets van M.O, taak T.O
    Voor dinsdag: Engels mondeling, Frans Test De Révision
    Voor woensdag: Herhalingstoets T.O
    Voor donderdag: Herhalings toets Engels unit 4+5 & Taak
    voor vrijdag: Herhalingstoets geschiedenis & Herhalingstoets Latijn

    Vééééééééél te veel !!!😦

  8. Omj Ja da’s wel veel, kheb mijn agenda nog ni fatsoenlijk bekeken, ma dr staan toch nog wel wa herhalingstoetsen in. Kheb vandaag mijn examenrooster gekregen (Ja 3 weken na de vakantie is t al weer zoveer) kbegin met Latijn en Engels pfff…

  9. ooooh zo’n mooiie fotooooooooo ^^
    je oogjes zijn daar echt prachtig op meid!
    ♥.loveyou’

  10. Fijne Vakantie! Een een mooie foto weer hè!

  11. Zaaaaaaaalig hé! ^^
    Geniet ervan!😉
    Tot snellekes… X ly❤

  12. cute photo🙂
    Have a nice weekend,
    xxx

  13. Fijne vakantie😉
    superfoto😀
    x

  14. Dankjewel😀

  15. Das echt een zalige foto é^^
    Zou wel passen voor carnaval morgen in Oilst😀
    Jeej ^^ Morgen zie ik men Lil Sisje weer!♥

  16. Waaw u oge ^^ zo wijs!
    enn gij ook vel plezier in de vakantie :p
    ♥ ly!

  17. ik wil ook zo’n wimpers ^^

  18. Ontzettend mooi Plientje!

    xx

  19. De film was lachen jaa😀

    xx

  20. Hej lieve schat,
    ik ben weer thuis.
    & Geoppereerd :’D
    Maar ’t gaat wel weer beter.
    Alleen nog veel pijn🙂
    Maar wel minder dan ervoor natuurlijk😉

    Love you

  21. Ik ben blij dat ik er geen hele week in moet liggen hoor : D
    & Alles gaat door!😉
    I love you

  22. Coole foto!

  23. Mooi.<3Hvj.

  24. Mooie foto.<3Hvj.

  25. Jullie ook veel plezier !!!!!
    xxx
    HVJ

  26. Hopelyk hébt ge u al geamuseerd mr da zal wel hé! ^^
    Tot snel & tis mooie foto ze…🙂 xxx

  27. super mooie fotos
    en geniet van je weekje vakantie!
    xx

  28. LekkerLangeMooieWimperTJES!
    Liefss X

  29. Prettige vakantie é Pauline!!

    P.s. Dat is een hele mooie foto!🙂

  30. moooie fotooo’s
    vooral die eerste xd
    <33.

Geef een reactie

 
