Traditie

Het is ondertussen een echte traditie geworden é 🙂 ;-)  onze girly shopdagen  ….. Ook deze vakantie gaan we dus op stap en zakken we  maandag af naar Brugge 🙂

Dus ben je daar in de buurt of wil je even mee komen shoppen , laat het weten, we hebben altijd dikke fun🙂

@ Sara : wie komt er ondertussen ?? Aan degene die niet kunnen  : I know , Brugge is voor sommige wel ver maar Antwerpen hebben wij onlangs nog gedaan en toen konden de  girlzzz van Brugge en omgeving niet mee dus om iedereen de kans te geven ist één keer Brugge , één keer Antwerpen  :-)  Volgende keer maken wij weer de Meir onveilig é meiden 😉 Of gaan we met zijn alle naar Parijs of Londen of  .. ??? hahahaha

23

40

4

2

~ door Pauline Grossen op februari 22, 2009.

29 Reacties to “Traditie”

  1. Ik ben erbij morgeeee ;D.
    loveyou

  2. wowieeee wa ben ik blij van jou terug te zien 🙂 alleen ? of met iemand mee ?
    CU morgen !
    LY

  3. Heej cool ik woon spijtig genoeg heel ver van brugge maar Antwerpen niet zo heel ver Ge moet anders een komen shoppen in Sint-Niklaas hihi xxxLY

  4. wrs komt marijke mee ;D.

    tot morgeee !
    LY

  5. sjarlotte, evelyn, yana, fieke, Tisjaa en gy en ik… da zijn diegene waar ik het van weet🙂
    keb der superveel zin in🙂
    tot morgen 14 uur 30 aan de fontein opt zand ee🙂

  6. ‘k hou van je, : )

  7. Geweldig gekke foto’s!🙂
    De Meir is wel echt zalig om te shoppen,, ik ben ook een keer met een vriendin gegaan naar Antwerpen met de trein,, was heeel gezellig!
    Hasselt is ook een geweldige stad om te shoppen!!

    Kus x

  8. De meir is geweldig om door te slenteren en hier en daar binnen te gaan in die geweldige winkels!🙂
    Ik ben onlangs met een vriendin geweest naar Antwerpen, we hebben de Meir drie keer op en af gedaan!
    Hasselt is anders ook wel een toffe plek om te komen shoppen!

    Kus x

  9. Die “anoniem” was ik ook🙂

  10. Veel plezier!

    xx

  11. idd Hasselt is ook supertof! daar ga k dees vakantie nog maar ns 4x naar toe fzo, en de meir is idd zalig :p Maja hasselt is veel dichterbij :p Kei mooie foto’s! Oja voor in de grote vakantie e khad da ns gevraagd aan mama of k mocht gaan zwemmen met u daar, en ik mocht🙂 Veel plezier alleszins maandag!

  12. Da vindek echt het leukste wa ge me vriendinne kunt doen!^^
    Hij is 2 jaar trouwens!;-)😀

    Xx

  13. 😀 idd, Brugge is ver..
    Pff, maar Antwerpen is ook ver voor mij..😉
    Ons Pauline moet ne keer komen shoppen in Hasselt é, kweet al heel veel mensen die mee zouden komen!😀
    kga nu dinsdag ‘weeral’ naar Hasselt😀
    Veel plezier morgen😀
    xjes LY!!

  14. Volgende keer dus naar Hasselt é 🙂
    Tot morgen iedereen en we gaan zeker gekke foto’s nemen 🙂😉 zoals altijd 🙂

  15. Oh, wou dak ook kon komen mr kmag ni omdat zover is, mr de volgende x alst in A’pen is ofzo dan benk zeeeeker van de party éh! ^^ xxx

  16. Yay😀
    Paulinee komt volgende keer naar Hasselt😀
    Oh amai! ik kijk er nu al naar uit!😉
    Weet je misschien al iets over Naked’09?
    x LY!

  17. Mooie foto’s pauline ! Vooral die laatste ! :p

    xx

  18. Joepieeeeee het wordt Hasselt binnenkort!!!!:-)🙂

  19. kebbbeer supper zin in😀 Xly’

  20. Ohh, ik kan nii ;(
    veeel pleziierr vandaaag!<33
    Ik moet leren voor mijn examens na de vakantiee ;(
    Iloveyouuu,x

  21. Leuk!

  22. Allééé Alléé❤
    T’is weer zover😀
    Veel geld opdoen binnekort😛

    x
    BCFE

  23. twas geestig😀
    kben de foto’s momenteel zo in de mail aant plaatseeeeen😀
    ♥.ly’

  24. joepiiiiiiieeeeeeeeeee🙂 twas idd super geestig !!!

  25. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hasselt😀 ik ben vndg geweest, kheb n kei super sgoon blousje en golfje en nog accesoires in pimkie gekocht :p

  26. haha ik heb ook dingens gekocht zenne 🙂 kmoet nu eten maar kom later wel terug en zal morgen ofzo de foto’s ervan posten !!!!!

    xxx

  27. kzal ook ns een fotootje uppen met mn nieuw blousje en golfje

  28. Zaliig😀

  29. Whahaha twas ferm zenneh!♥
    mijn foto’kes komen er morgen op
    en filmkes😛 jaja Plien
    ma ons zangtalenten laten we er even buiten é xD
    MARGINAAL joenge!😛 joat klap uk al Pliensters😀

    Ma bon teess girl’ke ga ook is goan maffn😀
    Kissies! Ti♥Amoo!_<33.

Geef een reactie

 
