in the Navy

Nieuwe mode deze zomer  :

433b-copy-copy

8370-copy2

Styling  : Navy fashion

~ door Pauline Grossen op februari 23, 2009.

38 Reacties to “in the Navy”

  1. Super gewoon!:) x❤

  2. zo sjiek ^^
    tot sebiet
    x

  3. Mooi!!! xxxLY

  4. mooike😉 zeker de 1 ste😉 xxxly

  5. thx 🙂 twas leuk é daarnet 🙂😉
    xxx

  6. Keimooie foto’s!❤

    x
    BCFE

  7. Mooie foto’s!<3

  8. Hha😀 nee!;-)

    <3<3

  9. kom just van bij u 🙂😉

  10. Jaa :p en mss da’k me iemand ga afspreke ^^❤

  11. Nee😀 woensdag ist een hij xD

  12. Haha xD ma het is ne héle goeie vriend van mij ^^

  13. Haha ik denk het ook!:p
    Spijtig hé!Ö
    Ma ging ze ni nog een CD opsturen?

    xx

  14. Stelt u voor!;-)
    Mss (als ze het ni vergeten is :p) staat onze jump daarop!:D
    xx

  15. Smakelijk!<3

  16. Mooie foto! Ni da ik da echt ga dragen fzo maja :p

  17. hahaha ik ook niet 😉

  18. Hoe wast wat hebde allemaal gekocht hihi xxxLY IK ZOU HET OOK NIET DRAGEN HIHI xx

  19. twas superleuk ^^
    kebme egt geamuseerd
    de foto’s zijn juist doorgestuurd🙂
    lys

  20. classic and smart
    with a twist🙂

  21. ’t staat u goed! ;D
    ‘k voel mij al wa beter😉
    i love you

  22. Ik kan niet meer op je website schattie😥

  23. Amaiii ! die foto’s zien er zo superprofessioneel uit!
    Echt megasjiek!

    Kusjes! x

  24. Paulineee ,

    hele mooie fotos meid.
    Vind die kleren wel mooi hoor , ma zou het ook zelf niet dragen.

    Dikke kus

  25. woooow echt mooi pauline (l)

  26. moooiiie fto’s hoor meid xx
    groetjes xxx

  27. Ooh ,, super mooie foto’s😀

    XX

  28. hihi.
    ZO leuke fotooooo’s… ^
    Jy bent coool hoooor

  29. Je staat er weer!
    Pracht♥

  30. Mooi Pauline🙂

    xx

  31. Pauline zoals nessû al zei dat ze niet op je site meer raakte, ik ook niet!! xx Knuff

  32. Moooooie foto’s!😀
    Mr dan toch niks voor mij zoiets, :p
    & liefjee, ik kan ni meer op je site?:s

    Iloveyouuux

  33. dank u voor de lieve reacties !!

    Wat site betreft : idd problemen met de server , er wordt aan gewerkt en kan nog een paar dagen duren 🙂
    knuff
    xxx

  34. Amai amai zo chic ! ly

  35. Geweldig leuke foto pauline !

  36. Chic! Ik vind het op zp’n stewardessenpakje lijken xD

    xx

  37. wooow das ook is iets andere he :d
    x loveyou

  38. Supermooie foto’s!!
    De 1ste is mijn favoriet!
    Xx

Geef een reactie

 
