P!NK

Yes donderdag ga ik naar een super mega bangelijk optreden van niemand minder dan : P!NK

Nog iemand van jullie ???? Hier paar bewerkingen voor de  lol

mailoglecom

ju

kilecom

~ door Pauline Grossen op februari 24, 2009.

27 Reacties to “P!NK”

  1. zalige bewerkinge!♥
    maar neej kga ni😦
    veel fun met Lynn!

  2. coole bewerkingen
    da rokje is leuk voor foto’s waar haal ji toch zo speciale kleren

    xxxly

  3. Wauw, leuk! Amuzeer je maar!
    x Ily!

  4. 2 Laurence : Londen is mijn big geheim🙂😉
    xxx

  5. MOOI KOM JIJ ONLINE,, PLZ XXly

  6. Ik moet nog mijn haar wassen tegen morgen want kheb een opdracht dus moet ik nu onder de douche !
    Mss later ok 🙂
    knuff

  7. Wooow Super cool! Veel plzier, en super mooie foto’s!! Pauline een vraagje, zou ik je msn-adres mogen?? xx Knuffs

  8. waw cooll!!
    amai ik moet dringend eens naar londen denk ik ^^
    amuseerdu donderdag!
    xxx

  9. Muahahahaaaha eindelijk ik heb hier dus vanaf 96 dagen afgeteld hé, die van mijn klas werden zot!😛
    Het wordt megafantastisch!
    And we’re gonna take pictures together❤

    x
    BCFE
    Mahal kita!

  10. of course 🙂
    kan ook nie wachten !
    <33

  11. Hey Pauline,
    Nessu is right.
    I can’t seem to get to your website !😦

  12. Pietzak !;)
    Ik wouu keigraag gaan ^^

  13. haha,🙂
    nee,
    ik ga nie🙂
    veel plezier schatteke!
    love you

  14. Supper coole foto’s!!😀
    &&&&& veeeeeel plezierr!
    & kga nii😦
    Ilvjoeeeeee,x

  15. Hev fun!;)
    + die 2de foto is cooool!:D
    xx

  16. cool als ge nekeer na londen ga zeg het dan maar hihi😉

  17. Nee , ik ga niet naar Pink. Wel mooie bewerkingen:D

    Ah ja, op mijn site vroeg je naar de fansite die ik maakte : http://www.everyoneweb.com/Pauline.Grossen/

  18. Cool dat je naar P!nk gaat! En die bewerkingen zijn echt kei tof!

    xx

  19. Hii, aahww! kwil ook gaan x’D,kga je ticket komen stelen oké?
    Maak plzz een super mega uitgebreid verslag ofzo en maak 100000 foto’s ! have fun!

    Btw;
    Het handschoendingetje is wel vn mij ehh,heb ik een keer laten liggen bij je, mag’k et terug? xD nee,kmeen et kwil het graag terug.

    XXx-Mell

  20. Have fun lieve schat!
    ‘Kmis je ;-))
    de foto’s zijn heel mooi x

  21. Waauww super😀
    een vriendin van mij gaat ook😀
    mooie bewerkingen!
    LY x

  22. OOooh megassjiiek ! Kusss

  23. Heeej Pauline
    thnx vo jen brichtje in me gb éh
    kvind et suprcool
    xxNelee

  24. graag gedaan é 🙂 bedankt voor de fansite !!!!
    http://www.everyoneweb.com/paulinegrossenfan/

  25. oooh kei leuk bewerkt(l)(l)
    en ik wouw el gaan mja had ed laat door da die kwam en de tickes ware al op😦
    ma gij heeeel veeeel pleizr he
    geef er een lap op :p
    xx loveyou(l)

  26. Ooooh gelukzak!! =D
    Ik ging normaal gezien ook deze donderdag, maar toen ik een paar maanden geleden wou bestellen waren ze al uitverkocht, daarom hebben we er besteld voor volgend jaar🙂
    Veel plezier deze donderdag hé!!🙂
    btw: supertoffe brwerkingen😉
    Xx

  27. Ik wou dat ik ook geweest was..
    Die tutu is fabulous! Ik wil🙂

Geef een reactie

 
