Tha Girlzzz part 5

een aantal foto’s van onze super leuke dag van gisteren  in Brugge🙂

lki-copy

hr1hum1

47-copy

hj-copy

trhem-copy

n1016108695_347908_6389

en girlzzzz .. wat valt op ?? Ik ben bijna zo groot als jullie  hihi volgende keer dat we elkaar ontmoeten is er geen verschil meer 🙂;-) Bijna gedaan met de  kleinste te zijn ,  ja OK de jongste  dat wel 😉

txs voor de fotow’s <33

~ door Pauline Grossen op februari 24, 2009.

29 Reacties to “Tha Girlzzz part 5”

  1. Leuke foto’s !

    xxx

  2. Haha zo te zien was’t leuk!:-)
    Ja trlk heb’k ook iets gekocht!:D
    Ik kan het nooit laten😀
    En straks ga ik terug naart stad😀
    en morge cinema en donderdag cinema ^^

    xx

  3. Mooi!!! xxLY Jij ben zo ”Coowl”!!❤ Hvj.

  4. dank u Paulien 🙂;-) HVJ

  5. ’t Was precies een leuke dag!!
    X😀😀

  6. twas egt superleuk ee🙂
    onze foto is ook zaaalig🙂
    kben bly dak je ng e ke gezien eb🙂
    we moetn da meer doen🙂
    lys

    x

  7. OOh Kei sjieke foto’s!
    Jullie leken me kei veel lol gehad te hebben🙂
    xx Knuffs

  8. Ja dat hebben wij altijd 🙂 Volgende keer moet ge eens meekomen é Janne🙂

  9. Haha zalige foto’s hé😀
    k’ga de mijne er ook eens opzetten ze😉

    xx Love tha Girlzz!!😀 ♥

  10. 🙂😉 me 2

  11. Nice Nice Nice baby ❤

    x
    BCFE
    Mahal kita

  12. We hebben wel onze mega Lindy gemist é 🙂 CU at P!NK girl🙂

  13. Ja idd! K’heb Lynn ook wel gemist Ö

  14. Zag er precies plezant uit in Brugge!!!
    Vind dat daar ook wel best gezellig!!!🙂
    Geniet nog van je vakantie Pauline!
    Ik moet jammer genoeg vanaf morgen alweer naar school…:(
    En deze namiddag nog veeel werken voor mijn stage…
    Toedeloe
    X SOFIE

  15. Doe het goe Sofie !!!!!!!!
    xxx

  16. cool, als ge na antwerpen gaat mag ik ook van mijn mama😉 <3xxxly

  17. jaja t’valt idd op ze meid!<3.
    Kvoel me toch nog steeds klein ze😦
    ma jij ga groter worden dan ik😛
    puh! onfair xD

  18. En groter dan myyyyyyy! ^^ Zowiezooo! ^^
    Maarja soit, maakt nie uit éh!😛
    Volgende x wilk écht mee want tzag er precies leutig uit, hihi. ^^
    xx

  19. Pline @ JAM!
    Watch it!♥

  20. haha ja tis waar🙂
    ma sjarlotte is nie zo groot oor dus kdenk da da bijna nix meer scheelt🙂
    me my en yana scheel wel ng ix e🙂
    ma je bent idd gegroeit😮
    twas superleuk

    x

  21. Heej coowle egt sgoon in Antwerpen jaahhh dan kan ik misgien eens mee hihi of komt anders naar het koopcenter in Sint-Niklaas kga der morgen ook winkelen met Laurence Nele Lena Laure en IKK hihhi volgende keer moete ook me ok !!! Ly xxx wanneer komde op msn ??

  22. HI Pauline,
    Looks like fun !!!
    xxx

  23. haha pauline er is inderdaad niet veel verschil, en voel je zeker niet klein, want echt groot ben ik ook niet😉

  24. Ja echt kei super, ik wil volgende keer meekomen!! Als jullie in Antwerpen gaan, zal ik wel mogen, brugge is net iets ver, en moesten jullie zin hebben om naar hasselt te gaan, sta ik altijd paraat😉

  25. Dank u Pauline voor de aanmoediging;) Nu zal dat zeker goed gaan!!!
    Amuseer u nog in de vakantie! Maar dat zal niet mankeren denk ik want heb hier al iets zien verschijnen van P!nk :d Dat wordt een feestje donderdag;)
    Ben al benieuwd naar uw verslag:)
    X SOFIE

  26. haha super😀
    x

  27. + Pauline, je bent echt wel gegroeid😉
    x

  28. Mooooie foto’s! Zo funnnyyy!

    Kusjess x

  29. Het was leukkkkkkkk😀
    hehe idd je bent gelijk massz gegroeit jong Ö
    je gaat ons zeker allemaal inhalen é Ö
    ♥.loveyou’

Geef een reactie

 
